Tumultus holnap

2006.02.12. 23:09 petro

Mindenkinek egy meghívási lehetőség lett kiosztva pénteken (feb 10.) fél egy körül:

  • Péntek dél óta 33.101 ember regisztrált
  • Pénteken regisztrációs csúcsot döntöttünk: 13.085 új tag.
  • Szombaton látogató rekord: 163.181 egyedi látogatóval minden idők legzúzósabb szombatja.

A hétfői napok mindig a leglátogatottabbak, a fentiek alapján holnap délelőtt lassulás várható. Türelmeteket előre is köszönjük!

211 komment

Címkék: meghívó stat

A bejegyzés trackback címe:

https://iwiw.blog.hu/api/trackback/id/tr174673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ry 2006.02.15. 20:41:40

Petyához vonatkozóan... Esetleg az ismerőseim csoportjai alapján való keresés? Az is hasznos funksön lenne szerintem. :)

newl 2006.02.15. 21:09:56

Ha időrendi sorrendben akarjátok listázni, akkor az ismerősök képernyőnél a címsorban (http-s sor) lévő linkbe be kell szúrni a kérdőjel és az userID szócska közé azt, hogy: "order=insdate&" idézőjelek nélkül persze.

jani 2006.02.15. 22:28:17

lofasz az egesz megint

sovagos 2006.02.15. 23:19:02

ez a meghívó kiosztás jó ötlet volt - a gáz, hogy én először több címzettnek akartam küldeni - vesszővel elválasztva nem vette be. :-(
Nem ártott volna mondani, hogy hogyan írjunk be több címzettet (ha már lehet). De mostmár mindegy.

Azt nem tudom, hogyan tudom visszavonni - ugyanis másodszorra meg elgépeltem az egyetlen címet...

newl 2006.02.16. 10:32:18

Sokszor fáj a gondolkodás, már nem is tesszük....
Pavlov dörzsölheti a tenyerét.

juele 2006.02.16. 10:43:45

hát én nem kaptam meghívót 10-én.

Köve 2006.02.16. 11:17:25

Ha ennyire sokan vagyunk, azokat, akik x hónapja az oldal felé sem néztek, néhány "felszólító" levél után meneszteni kellene.
Biztos sok hely szabadulna fel.
Vagy minimális lenne?

newl 2006.02.16. 11:39:07

Mert ők aztán nagyon leterhelik a rendszert...

Köve 2006.02.16. 11:52:43

De gondolom nem mindegy, hogy mekkora adatbázisban kell keresni.

Pálesz 2006.02.16. 14:02:15

Szia! Én sajnos elpazaroltam egy olyan emberre a meghívomat, aki utóbb közölte, hogy ilyen dolgkra nem ér rá. Nem lehetne valahogy visszaszippantana a meghívást tőle, mert volna aki pedig szívesen csatlakozna.

newl 2006.02.16. 14:42:59

Küldesd vissza vele magadnak mailben a linket.

Pálesz 2006.02.16. 15:01:17

Köszi.

Csak simán forwardolja nekem vissza a wiw-es meghívólevelet?

Laci 2006.02.16. 16:37:57

Nem lehet egy függőbe levő meghívót törölni, és ezáltal visszakapni azt az 1 meghívási lehetőséget?
Uis az az illető, akinek elküldtem, bizonyos okok miatt nem akar feljönni ide.

Jolleee_ 2006.02.16. 16:42:42

Tud vki segíteni,hogy miért nem műxik a térkép nálam?Csak a nagy szürkeség jelenik meg.

newl 2006.02.16. 17:03:20

Java alkalmazás, gondolom a kezelőprogramja nincs telepítve nálad... Vagy alternatív böngészőt használsz, és beépülő modul kell.

Laci 2006.02.16. 17:20:52

Csak simán forwardolja nekem vissza a wiw-es meghívólevelet?

newl 2006.02.16. 18:42:08

A link a lényeg...

Jolleee_ 2006.02.16. 20:31:20

köszi!telepítettem a Java-t,most megjelenik a térkép,rajta az ismerősök listája,de nincs meg a kapcsolati hálózat.Azt hogy kell létrehozni?

Jolleee_ 2006.02.16. 20:48:07

megvan!siker!:)

Viki 2006.02.16. 21:16:51

Ha lenne lehetőség több meghívó küldésére, akkor nem lenne gáz, ha valaki elgépel valamit a címben!

Vitona · http://www.vitona.try.hu 2006.02.16. 22:14:57

Árulja el nekem valaki, hogy miért jó fantázianevekkel regisztrálni ezen a honlapon. Ha nem akarja, akkor ne jöjjön ide, mert ennek az a lényege, hogy megtaláljuk egymást. Nem tudhatom, de lehet, hogy egy régi haver, barát...akárki rejtőzik Hóbortos Muskátli név alatt.
Kerestem a multkor Kovács Gábort (vagy bármelyik hasonló gyakori nevű ismerősömet) És legalább 40 azonosíthatatlan jött ki. - Ez csak egy megjegyzés volt.
A chatet én is nagyon támogatom. itt gyorsabb volna az eszmecsere.
A 6 hónapos időkorlátot is támogatom.
üdv: Vitona

linda 2006.02.17. 16:40:36

szeretném megkérdezni, ha regisztrál valaki, mikor kap meghivot?

Bertók Viktória 2006.02.17. 17:20:02

A férjem kapott egy meghívót. A benne levő kóddal megpróbált beregisztrálni, de az adatlap kitöltése közben újra és újra visszajön az első, jelszót kérő oldal.
Mit lehet ilyenkor tenni? Szerintetek már érvénytelen lett a meghívóban levő kód?

Laci 2006.02.17. 19:18:13

Affrancba, már kitörölte. Nem lehetne mégegyszer elküldeni neki a meghívót, hogy visszaküldhesse?

Lilla 2006.02.18. 01:01:24

Sziasztok!!

Mikor lehet majd újra meghívót küldeni???

Réka 2006.02.18. 23:13:57

szió

mért csak egy meghivot lehet küldeni?
én nem értem. azért van h ne legyenek tul sokan? mert sztem ennek semmi értelme.
én legalábbis nem étem.
remélem ez csak vmi átmeneti, és lehet több meghivot is küldeni

Rozi 2006.02.19. 11:28:57

Nem tudom elküldeni több címzettnek a meghívómat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jól kitöltöm,rákattintok,hogy "Meghívó megtekintése",minden jó,aztán arra,hogy "Meghívó elküldése" és erre viszahozza azt az oldalt,amelyiket ki kell tölteni,hogy ki(k)nek akarod elküldeni stb.Mi lehet a baj???Már nemtok vele mit csinálni,a barátaim pedig már nagyon várják a meghívót!!!SEGÍTSETEK/SEGÍTSEN VALAKI,aki jobban ért hozzá,mint én!!!!!!!!!!!!!!

Katka 2006.02.19. 12:21:41

Üdvözletem Rendszergazdáék!
Sajnos nem tudom, hogy ki az az egyetlen, DE ténylegesen kompetens személy, akihez szólnom kell, ezért a többes szám. :-(
Tehát lássuk a lényeget:
Eltoltam.
a meghívóm elküldve, rossz illetve nem létező címre, TEHÁT: soha nem ér célba, megaztán le is fog járni.
tök béna vagyok,
tud valaki segíteni, hogy a tsarvar@bkf.hu függőben lévő meghívóm ne erre a címre akarjon érkezni, hanem tsarvari@bkf.hu. Próbáltam kérni, hogy az illető a szervnél (bkf) másítsa meg a nevét, mert tudnillik úgy voltam béna, hogy kihagytam egy betűt. Ekkora idiótaságot. De látjátok majdnem el is intéztem, hogy a nevét, a saját nevét átírja:-)csak hogy MEGHÍVOTT legyen:-)
Tehát,akinek inge...,hogy foglalkozik a dologgal, annak köszönöm.
üdvözletel:
"reményeteli" katka

Vitona · http://www.vitona.try.hu 2006.02.19. 15:26:58

Katka, olvasd vissza ezeket a hozzászólásokat. Benne van, hogy nem tehetnek semmit. És az is, hogy milyen esélyed lehet még.
Én végigolvastam, de bocsi, nem keresem vissza, hol találom meg az erre vonatkozó mondatokat.
üdv: Vitona

President 2006.02.19. 17:44:31

Sajnos az elküldött meghívóval nem tud belépni a meghívottam. Mi a teendő ?

ágens 2006.02.19. 18:28:26

Rozi! Hány meghívód van? 1 db? Azzal csak 1 embert tudsz meghívni, vagyis csak 1 emailcímet írjál be.....
Katka! Aki meg elcseszi az emailcím beírását, az vessen magára!

Kulcsár Katalin 2006.02.19. 19:14:37

Sziasztok !

Én már a múlt évben regisztráltam, de csak mostanában éreztem rá a wiw ízére.
Megvolt régről az egy db meghívóm, DE ÚJ MEGHÍVÓT ÉN ES KAPTAM.
APunak a napokban elküldtem az egy db meghívót, de apunak nem tetszett a wiw, így regisztrált, majd közölte, hülyeség, és be se lépett többet, így potyába ment a meghívóm. Ráadásul egy kedves barátnőmnek pont tegnap mutattam a wiw-et, amitől teljesen extázisba esett, és nagyon-nagyon nagyon szeretne wiwes lenni. Mondom, majd aput megkérem, küldjön Neki egy meghívót. De Apu 10.-e után regisztrált, így egy fia meghívója se volt. Mivel nem akarta használni a wiwet, mondom, akkor törölje magát, hátha akkor visszajön a meghívó. Persze nem jött, de most tök potyába ment........NAAGYON SZERETNÉK EGY MEGHÍVÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓT !!!
A másik kérdésem, amit biztosan csak én nem értek: hogyan lehet több 10.000 új regisztráló naponta, ha már nincs meghívási lehetőség??????

Sziasztok: KAta

ágens 2006.02.19. 19:39:21

KK: apádat nem kellett volna törölni, csak egyszerűen átírni az adatait a barátnőd adataira, emailcímet meg jelszót változtatni és kész. és hogy mért van még naponta is 10000 új? látom fárasztó gondolkodni... ha valaki elküld egy meghívót, azt 2 hónapig lehet felhasználni. tehát ha én most elküldök egyet (van még 2...), akkor azzal lehet, hogy csak április 15-én fognak regisztrálni. szóval? érted?

akárki 2006.02.20. 12:59:31

nagyon ciki lett az iwiw 1 meghívó/tag szánalmas már nem is akarok tag lenni törlöm is a meghívómat gagyivárág a fejlesztő/tulajdonos

bulova 2006.02.20. 13:39:43

adjatok még meghívót! Lécciléccilécci!

Vitona · http://www.vitona.try.hu 2006.02.20. 17:56:11

Számomra még nem derült ki, hogy valaki(k)nek hogyan van 1-nél több meghivójuk, ha nem adott nekik senki. Én tavaly óta vagyok tag, akkor léptem be, amikor még a régi wiw volt. Nem hivtam meg többszáz embert, esetleg 20-at - nem számoltam. Mitől függ, hogy valakinek több van?

ágens 2006.02.20. 19:56:03

"Számomra még nem derült ki, hogy valaki(k)nek hogyan van 1-nél több meghivójuk, ha nem adott nekik senki."
Kedves Vitonia! Akkor talán olvasd el a Mi változott? (06.02.10) című blogbeírást. Sokan vannak itt sajnos veled együtt, akik olvasás előtt kérdeznek.

ágens 2006.02.20. 20:02:19

bocs, már én is figyelmetlen vagyok. -i, tehát Vitona, mielőtt leharapnák a fejem.

Vitona · http://www.vitona.try.hu 2006.02.20. 21:20:47

"Sokan vannak itt sajnos veled együtt, akik olvasás előtt kérdeznek."

Sajnos nincs időm az egész honlapon minden betüt elolvasni, és nap mint nap több lesz. Ráadásul olyan lassan töltődik be egy oldal, hogy sokszor 1 perc is eltelik, mire megérkezik, pedig nem a leglassabb az internetem.
Az is sgítség, ha elárulja valaki, hogy hol nézhetek utána.
Kedves Ágnes! Ha fentebb olvastad, ott írtam, hogy ezt a blogot az elejétől végig olvastam. Pedig már akkor több, mint 100 beírás volt. És nem ez az egyetlen, amit végig olvastam. Kicsit rosszul esett a támadás. De azér köszönöm, hogy segítettél, hol olvashatok róla.
Még bele lehet kötni, hogy "pont ezt nem olvastad el?"
A válaszom: Hát pont ezt.

Nikó 2006.02.20. 22:18:33

Annyira fájdalmasak ezek a rinyáló emberek: "rossz címre küldtem véletlen a meghívót, nem lehetne valahogy visszacsinálni a dolgot?", meg hogy "akinek küldtem, nem akar regisztrálni. most mit tegyek?".
Mit kell ezen ennyire kétségbe esni?!
A másik meg, hogy "én mért nem kaptam meghívót????".
Olvassatok, csesszis, ott virít sárgán a válasz a Gépház üzen felirat alatt.
Katasztrófa, ami itt van, komolyan mondom.
Csak a szegény, illetékes adminokat sajnálom, akik húszszor válaszolhatnak ugyanarra az idióta kérdésre....

Vitona · http://www.vitona.try.hu 2006.02.20. 22:41:26

Na, én is elrontottam, ezer bocsánat: ágens

Vitona · http://www.vitona.try.hu 2006.02.20. 22:47:39

Viszont azon is el lehet gondolkozni, hogy miért ez a sok ellenségeskedés.
Vannak, akik nehezebben fogják fel a dolgokat, de lehet, hogy csak unatkoznak. Ha unatkozik, akkor sajnálom, mert rengeteg dolog van az interneten, lehet válogatni. Ha ebben éli ki magát, hogy másokat idegesít, akkor meg szórakozást adtok neki, hogy ugrotok rá.

Gabor 2006.02.21. 00:15:26

En viszont biztos vagyok benne hogy nem rontottam el semmit es el is ment a meghivo az en listam szerint varakozik, viszont az ellenkezo oldalon a meghivotthoz soha nem erkezett meg. Azt hiszem ezt buktam rendszerhiba miatt de hat ez van.

Yin 2006.02.21. 22:30:25

Csak egy kérdés: mikor lehet újra meghívóhoz jutni? (és ne legyetek morcosak, ha esetleg ez a kérdés kb. 80 üzenettel korábban már elhangzott! Köszi.)

bessesa 2006.02.22. 00:16:53

Tisztelt Gépház! Örülök, hogy végre magatokra is gondoltatok (bár lehet, hogy már nem volt más választásotok), és próbáltok felszabadulni a hirtelen nagy leterheltség alól. Azért remélem, hamarosan hosszútávú megoldás is születik erre. Ami a Gépház üzeneteit illeti, azzal is egyetértek, aki azt mondja, hogy mindenkinek el kéne olvasnia, és azzal is, aki nem olvassa el. Szerintem lehetne kicsit még feltűnőbb (akár színben, akár méretben, vagy mindkettő, hogy minden belépő szeme azonnal odatévedjen). Úgy látom, a FAQ is folyamatosan bővül, derék. Kívánok további sok sikert az üzemeltetéshez! És igenis tartassátok be a szabályokat! Azért sajnálom azokat, akiknek elfogyott a meghívójuk. De hát ez van. Üdv.

Vili 2006.02.22. 20:10:34

Lehet, hogy mindenki kapott feb. 10-én meghívót, de én nem.
Gépház! Mitől van ez?

Doky 2006.02.22. 22:11:03

T. GÉPHÁZ!!!
Azt írtátok febr. 22.-én mindenki kap 6 db meghívót!

HOL A PI***BA VANNAK A MEGHÍVÓK???

ÉS MIÉRT ILYEN LASSÚ AZ EGÉSZ RENDSZER?

Mint azt már megírtam, ha nem megy a dolog, el kell mosni a szerszámokat...

Köszönöm

newl 2006.02.22. 22:29:35

Doky, én ilyet sehol nem láttam, nem írtak ilyet... Ez hülyeség.
Lehet valamelyik párt már ezzel kampányol már :)

Doky 2006.02.23. 10:32:16

De bizony, hogy ezt írták!(02.10.)
Ha nincs mód korlátlan meghívót küldeni, csak belterjes lessz az egész!

Kell a friss vérvonal!

Ja,és kellenek hozzáértő szakemberek a rendszer működtetéséhez(Én sem operálok , mert nem értek hozzá)!
Félelmetes, de úgy tűnik a reendszergazdik nincsenek a hivatásuk magaslatán!(Már elnézést hogy ezt kell mondanom.)

Ezt a kampány dolgot meg, meg sem hallotam.(gyűlölöm a politikát!!!)

Mégegyszer Köszönöm!

U.I.: Akkor most egyáltalán lessznek majd meghívók?!


Vitona · http://www.vitona.try.hu 2006.02.23. 11:30:06

Nem értenek a dolgukhoz a rendszergazdik?
Ezt meg én nem hallottam meg.
Nem mindig úgy alakul a dolog, ahogy azt a készítők kitalálták. Ez egy hatalmas honlap többszázezer emberrel. És a pénz sem a égből potyog a nagyobb teljesítményű gépekre.
Én úgy gondolom, javaslatot mindig lehet adni, de azokat lenézn, akik ezt összehozták...
Ez az iwiw nem is olyan rég működik, és ahoz képest nagyon jó, bár néha lassú. De a napi letöltéseket nézve ez nem is csoda.
Szerettm volna képet feltölteni, de épp most alakítják a dolgot. Remélem, korlátozva lesz a feltölthető képméret, mert néha mire lejön egy-egy 2048x akármennyi képméretű kép... Szerintem nem a wiwnek kellene a feltöltött képeket lekicsinyíteni, hanem a feltöltőnek. Ez a művelet sem foglalná a wiw rendszerét. De ezt ők megoldják. Ügyesek. Előbb-utóbb tuti lesz meghívó, mert ennek az oldalnak ez a lényege. De meg kell teremteni a feltételeket.
Ja, és nem tudom, hogy az oldal alkkotói nem szabadidőből csinálják ezt a wiw-et.

Doky 2006.02.23. 11:44:57

Örülök hogy vannak lelkes emberek, de miért csak arra válaszolnak amire éppen akarnak?

És Én külömben is ezt írtam:
"Ja,és kellenek hozzáértő szakemberek a rendszer működtetéséhez(Én sem operálok , mert nem értek hozzá)!
Félelmetes, de úgy tűnik a reendszergazdik nincsenek a hivatásuk magaslatán!(Már elnézést hogy ezt kell mondanom.)"

Tehát elnézést kértem előre is, ha ezzel valakit megbántok!
Egyébként meg ezt is kérdeztem:
"Ha nincs mód korlátlan meghívót küldeni, csak belterjes lessz az egész!"
Meg ezt is:
"U.I.: Akkor most egyáltalán lessznek majd meghívók?!"

NA, ERRE TESSÉK VÁLASZOLNI!!!

És nem kell mindjárt megsértődni(mert akinek nem inge, ne vegye magára)!

Köszönöm

Doky 2006.02.23. 11:54:10

T. Vitona!

A képlekicsinyítés minden társkereső oldalon autómatikusan meg van oldva.
Ott az élő példa, nézzd meg.
Ne hogy azt hidd, hogy valaki ott űl a gép elött és eggyesével kicsinyíti azt a sok ezer képet.:-)

Azokon az oldalakon bármekkora képet fel lehet tőlteni, a rendszer úgyis AUTÓMATIKUSAN ÁTMÉRETEZI kb. 1 másodperc alatt.

DE ETTŐL MÉG MINDIG NINCS MEGHÍVÓ KÜLDÉS!

KÖSZÖNÖM!

newl 2006.02.23. 12:05:32

Igaz az iwiw nem társkereső oldal, de az automatikus méretezést meg kell oldani. Rengeteg a lusta, és hozzánemértő felhasználó. Meg hát egy ekkora rendszernél illik is..

A 22.-ére vonatkozó meghívók ígéretét szerintem rajtam kívül más sem látta. A Gépház tuti nem írt ilyet, másra meg nem érdemes hagyatkozni.

Amíg meg nincs meghívóküldés, fel lehet venni a kapcsolatot a már meglévő (korábban felvett) ismerőssel, és beszélgetni kicsit, megkérdezni tőle, hogy megy a sora, satöbbi. Végülis ezért lett kitalálva szerintem, hogy tartsuk a kapcsolatot, ne csak bővítsük.
"LESZ"(!) meghívó, valamikor biztosan.
üdv.

Bandita 2006.02.23. 12:09:04

Tisztelt Gépház! Ezt a meghívót nem lehetne attól függően korlátozni, hogy hány ismerősöd van? Pl. akinek 10-nél kevesebb ismerőse van az 2 hetente kap 1-et akinek 50-nél kevesebb az havonta egyet akinek 100-nal kevesebb az…stb. és teszem azt akinek 500-nál több ismerőse van az egyszerűen nem kap persze átadni neki attól még lehetne. Vagy már ezt sem bírná a rendszer?

Bandita 2006.02.23. 12:54:49

…és nem lehetne gyűjtögetni a meghívókat. Tehát ha már van egy akkor addig nem kapsz újat és addig nem is tudnak neked átadni amíg azt fel nem használod. Ez így már elég drasztikus korlátozás lenne, ahhoz hogy ne legyen nagyon megterhelő, vagy nem?

*anita* 2006.02.23. 17:32:59

A 22re ígért 6 meghívóa kommentet én is láttam még a múlt héten, be is ígértem annak akinek nem jutott az egyből. Tegnap sokáig kutakodtam ezt a hozzászólást keresve és NEM találtam meg. Ebből nagyjából arra jutottam, hogy valószínűleg tényleg a Gépház felelőtlen ígérete volt (nem emléxem a szerzőjére), különben nem "moderálták" volna ki :)

newl 2006.02.23. 17:48:31

Itt írták a fórumban, vagy a szokásos Gépház üzenetben a nyitó ablakban (sárga alapon)?

Gépház 2006.02.23. 17:51:51

A nagy érdeklődésre való tekintettel pénteken mindeki újra kap 1, azaz egy darab meghívót.
A rendszert igyekszünk folyamatosan bővíteni/fejleszteni.
kamu

*anita* 2006.02.23. 18:18:17

Itt írták valahol a "kékben" :)
Gondolom túlságosan hiszékeny vagyok, de talán a hasonló tréfáknak elejét lehetne venni ha mindenki csak a regisztrált nevén kommentálhatna. Magam is úgy gondolom az egésznek az lenne az értelme, hogy mindenki jöhessen aki szeretne (hogy csak egyszer és ne tízszer különféle hülye neveken az megint csak megoldandó probléma). Amúgy szerintem a többszörös regisztrációnak kifejezetten a korlátozott meghívószám esetében van értelme, hiszen pont így juthat valaki ügyesen több meghívóhoz amivel aztán jól tud biznicelni.

Vitona · http://www.vitona.try.hu 2006.02.23. 21:55:44

Kedves Doky!
Nem megbántani akartalak, lehet, csak rosszul értelmeztem, amit írtál. Sajnos ezek a sima betűk nem adják vissza a hangsúlyt. Ez a mondatom: "Ezt meg én nem hallottam meg" inkább kedves akart lenni, mint mérges. Ezért bocsánatot kérek.

Tudom, hogy sok oldalon meg van oldva, hogy automatikusan lekicsinyíti a képet, de azt is, hogy ha le van korlátozva, akkor ez a kicsinyítés nem terheli a szervert. Mert használ a memoriából. De persze a wiw dolgozói jobban tudják, mi a legjobb a honlapnak. Én csupán a véleményemet írtam le, és megpróbálok úgy fogalmazni, hogy ne bántsak meg senkit, mert az nem én lennék. De sajnos néha nem úgy alakul :(

De newlnak is igaza van, sokan nem értenek hozzá, és vannak, akik nem is akarnak vele foglalkozni.

És abban is, hogy régi ismerősökkel lehet felvenni a kapcsolatot, és újra beszélgetni. Tegnap 9 ismerőst találtam, abból már 4 vissza is igazolt, és váltottunk pár levelet. Jó, és érdekes volt az általános 4. osztályában utoljára látott ismerőssel beszélgetni.

agens korábban írta, hogy miért nem olvasom el a "Mi változott" részt. Nem is találom. Ha valaki tudja, hová lett, segítsen lécci.

ágens 2006.02.23. 22:33:29

Vitona! Pedig ott van, csak egy kicsit lejjebb kell nézni, jelen pillanatban felülről nézve a 11. bejegyzés a blogon:

Mi változott? (06.02.10.)
2006.02.10. 07:33 csehgabi

Üdv!

newl 2006.02.23. 23:07:10

Bocs a Gépház néven beírásért, de nem tudtam megállni... :) nem kell mindent elhinni, csak az olyan infóknak higyjetek, ami megbízható, és úgymond hivatalos forrásból jön.
Hibák nyilván becsúsznak, de a rendszer alapvetően sikerre hivatott. Türelmesen várok, mert szerintem a készítőknek is érdeke (célja), hogy működjön, és bővüljön a rendszer.
Másrészt ha ebbe a projektbe bárki befektet (cégek - reklám), az gyaníthatóan jól jár.
Bár érzek egy kis mesterségesen gerjesztett tüzet a dologban, (rejtett) marketingnek nem utolsó, ami folyik... :)

Vitona · http://www.ovodasdalok.atw.hu 2006.02.24. 10:40:35

Megtaláltam a Mi változott részt, de abban nem kaptam választ arra, hogy mitől van valakinek 1-nél több meghivója, ha nem adtak át neki.
Nem egy fontos kérdés, csak kiváncsiság.

Vitona · http://www.ovodasdalok.try.hu 2006.02.24. 10:42:45

newl, ki fektetne be olyanba, amivel nem jár jól? :D

ágens 2006.02.24. 14:41:36

"nem kaptam választ arra, hogy mitől van valakinek 1-nél több meghivója, ha nem adtak át neki." ilyen nincs. biztos kapott valakitől. lehet, hogy egy "félrenyomótól".

Laci 2006.02.24. 16:23:24

Valós meghívó lesz még valaha?

Pamacs 2006.02.27. 12:55:03

Sziasztok!
Lesz lehetőség még meghívó küldésre? Vagy csak ez az egy volt? Köszi!

seci 2006.02.28. 11:21:21

Sziasztok!

Ahogy olvasom penteken megint mindenki fog kapni egy meghivot es megint "terhelesi teszt" lesz.

Mi lenne, ha a meghivokat nem egy napra idozitenetek, hanem mondjuk (felhasznalo-sorszama mod 7) hatarozna meg, hogy ki melyik napon kap meghivot. Igy nagyon egyszeruen eloszlana megnovekedett regisztracio miatti terheles.

Ha ez mukodne egy hetig gond nelkul, akkor esetleg allandositani is lehetne, a heti egy meghivo szerintem ertelmes korlat annak, aki hasznalni akarja a rendszert es nem visszaelni vele.

-seci

Ircsi 2006.02.28. 13:25:21

Kérlek, segítsen valaki!
Sajnos sehol nem találtam a levelezés egyes ikonjainak a magyarázatát. Aki tudja segítsen nekem.
Nyitott kék boríték nyíllal, kék boríték pirosra változik, zárt piros boríték x-szel, nyitott piros boríték x-szel.
Előre is köszönöm!
Nem biztos, hogy ez az a fórum ahol választ kapok, ha így van, akkor írja meg valaki, hogy hová forduljak segítségért. Nekem ez fontos!
Köszönöm. Ircsi

ágens 2006.02.28. 14:52:20

Ircsi!
Ha rámész az ikonra az egérrel, akkor az egérmutatónál előjön a magyarázat.
Amúgy meg:
Boríték lezárva: Olvasatlan
Borítékból lóg ki a levélpapír: Olvasott
Ua. mint előző, és + jel a jobb alsó sarokban: Megválaszolt
Piros a boríték: törölte a leveled, akinek küldted (olvasva vagy olvasatlanul - üres ill. zárt boríték)

ágens 2006.02.28. 14:55:58

Seci!
Hol olvastad hogy lesz meghívó most pénteken?

Attila 2006.02.28. 15:54:08

Áprilisra korlátlan meghívó az iwiw-en.

index.hu/tech/ihirek/?main:2006.02.28.&256273

seci 2006.03.01. 11:39:15

RE: ágens 2006.02.28. 14:55:58
Itt:
"Gépház 2006.02.23. 17:51:51
A nagy érdeklődésre való tekintettel pénteken mindeki újra kap 1, azaz egy darab meghívót.
A rendszert igyekszünk folyamatosan bővíteni/fejleszteni.
kamu "

-seci

ágens 2006.03.01. 13:30:08

seci!
a Gépház mindig a főoldalon üzen. Te ezt komolyan vetted?! Nem látod, hogy ott a végén a "kamu"??? Szövegértés: elégtelen!

mrspausch 2006.03.01. 14:16:21

Méghogy az ismerősök számától függjön a meghívóküldés? Nevetséges már bocs.
Ez az oldal nem egy verseny. És hiába van 440 ismerősöm, ha meg akarok valakit hívni az nem azért van mert hú legyen még 400 ismerősöm, hanem azért mert pl. szeretne ő is idetartozni és megtalálni a rég elveszett sikolatársakat, ismerősöket

Vitona · http://www.vitona.try.hu 2006.03.01. 14:16:22

Seci, ne aggódj, először én is azt hittem, igaz, és a gépház írt, és nem tudtam, hogy mi az a kamu a végén. Kicsit később rájöttem :)

Szerzők:

petro
csehgabi
Dzsó
marci
bazso
leczb

Ők szoktak válaszolgatni itt.
Remélem, ezeket a neveket nem tudja más használni.

newl 2006.03.01. 16:17:42

Még jó, hogy 3 hozzászólással lejjebb írtam a Gépházas kamu beszólásomról...
Hihetetlen, hogy valaki megette... :)

Vitona · http://www.vitona.try.hu 2006.03.02. 02:06:54

newl, biztos, mert jól csinálod :) megetettél minket ;)

Kissgé 2006.03.03. 18:36:40

Rendben van, hogy kaptunk egy meghívót 10-én... de mikor kapunk még?

viigirl 2006.03.04. 17:36:09

poén én még akkor sem kaptam ...

Edi 2006.03.06. 10:28:46

Sziasztok!!! Az a helyzet, hogy pénteken volt a szalagavatóm és nem voltam otthon, nem tudtam netezni, így elszállt egy meghívási lehetőségem :( Pedig nagyon szeretném már meghívni a legjobb barátnőmet!!! Szóval ha pénteken nem voltam, akkor hétfőig nem marad meg a meghívási lehetőség???? Hogy van ez??? Kegyetlenség....

newl 2006.03.07. 20:16:53

Nem szőke vagy véletlenül?

LAURA 2006.03.09. 16:40:33

SZIASZTOK!Valaki tudna nekem meghívót küldeni?Az emil cimem:laura1983@freemail.hu
köszi

Livi 2006.03.21. 09:19:31

Hello GH!

Annak mi lehet az oka, hogy elküldtem az egyszem meghívómat, de a címzett sose kapta meg? Pedig tuti jó e-mail-re küldtem... :(

Erika 2006.03.22. 20:56:04

sziasztok!

Én kaptam egy meghívót az egyik munkatársamtól, de sajna nem tudok vele mit kezdeni mert a bejelentkező ablak jelenik meg, nem pedig a regisztráció!!!!!
Ilyenkor mi van????

Emőke 2006.03.27. 10:48:36

MIkor kapunk még egy meghívót? Már nagyon régen volt az az egy és szerintem már majdnem mindenki felhasználta. Úgyhogy kérjük szépen a következőt!

InDiscreecia · http://www.karpitmania.cjb.hu 2006.03.31. 15:16:11

Komolyan volt aki kapott meghívót?

Borsóka 2006.04.03. 18:09:57

Sziasztok!

Én egy olyan funkciónak örülnék nagyon, amivel a csoportjaim számát növelhetném. Mert ugye jó, van iskola, de ha én összesen tíz iskolába jártam, akkor mi van? És a csoport-funkció többek között arra kéne, hogy szolgáljon, hogy az ember küldhessen csoportos üziket is. Márpedig, ha osztálytalálkozót akarok mondjuk szervezni, nyilván csak az egyik osztályomat hívnám meg, nem mind a tizet...:)(De jó esetben mindenkinek van legalább kettő) Ezenkívül munkahelyem is volt pár, szóval jó lenne, ha mondjuk 30-ra maximálnák a csoportszámokat, de mindenki maga határozhatná meg a csoportok elnevezését! Sokat segítene, és ezt a funkciót nyilván értelmesebb dolgokra használná mindenki, mint idétlen körlevelek küldözgetése...:-)

Borsóka 2006.04.03. 18:25:29

"A crm.virgosystems.hu/browse/IWI a projekt hibakezelő, és ötetelő oldala. Kicsit nehezen áttekinthető, az igaz."
Ja, pláne, ha nem beszélsz angolul...:-)))
Gyerekek, végigolvasgattam ezt az oldalt, ha ennyi hülyeséget kérdeztek, meg folyamatosan ugyanazokat, az lesz a vége, hogy komolytalannak fog tűnni, és senki nem fog választ adni a valóban fontos kérdésekre. A másik meg: nem kéne folyamatosan az alkotó- és működtető gárdát szidni, fogalmatok sincs - nekem is csak halvány elképzelésem -, hogy mi munkát fektettek ebbe a rendszerbe. Az ötletfal azért van, mert senkinek nem káptalan a feje, nyilván van, amire még ők sem gondoltak. De ettől még nem kell leszólni őket, hihetetlen munkát végeztek! Majd lesz meghívó, ha lesz, atól, hogy folyamatosan kérdzgetitek, még nem bővül a szerver! És a vicces, hogy azok beszélnek róluk a leglekezelőbben, akik az olvasottak alapján egy e-mailt nem tudnak elküldeni, és a bekapcsoláson túl sokmindent nem tudnak kezdeni a géppel... Ne okoskodjatok olyan dolgokban, amikről lövésetek sincs!

Borsóka 2006.04.03. 19:12:06

"newl 2006.02.15. 21:09:56
Ha időrendi sorrendben akarjátok listázni, akkor az ismerősök képernyőnél a címsorban (http-s sor) lévő linkbe be kell szúrni a kérdőjel és az userID szócska közé azt, hogy: "order=insdate&" idézőjelek nélkül persze."
Ez oké, csak ezzel nem sokra megyek. Az nem igazán fontos nekem, hogy tudjam, hogy az ismerőseim közül ki mikor jelentkezett be. Azt nem tudod véletlenül, hogy a lehetséges ismerősöket hogy lehet ugyanígy sorrendbe tenni? Nem lenne hülyeség amúgy egy olyan funkció sem, hogy a Kiket ismerhetsz?-ben csak azokat jelenítse meg, akiket eddig még nem - de csak kérésre! És így nem lenne benne minden egyes leosztásban ugyanaz a pár emberke mindig.

Edibaba 2006.04.04. 11:38:19

Borsóka!

Van olyan funkció, h saját csoportok létrehozása.
Ha az "ismerőseim"-re kattintva majd a "csoportjaim"-at választod a bal oldali listából, akkor felkínálja a lap közepén-alján, hogy: "új felhasználói csoport létrehozása".
Itt pedig bárhogy elnevezheted a csoportjaidat a meglévő alapértelmezettek mellett.

Soltész Kriszta 2006.04.04. 13:20:09

Tud valaki nekem választ adni arra, hogy mi lehet az oka annak, hogy bár van meghívó küldésre lehetőségem, mégsem sikerült ez megtenni. A meghívó elkészítése után csak a megtekintés gombra tudok kattintani, ami után azonnal kidob a rendszer, anélkül hogy tovább tudtam volna küldeni.
Előre is köszi a bölcs hozzászólásokat.
Kriszta

Borsóka 2006.04.05. 16:55:37

Edibaba! Köszi a segítséget, hihetetlen, hogy ezt nem vettem észre eddig!

Borsóka 2006.04.05. 17:05:53

Edibaba! Ötöt sikerült létrehoznom, de jó lenne még néhány! Nincs ötleted?

Dave 2006.04.16. 21:25:01

Nem tudom h hogyan lehet meghívót kapni de én már február 19-től fent vagyok iwiw-en és van aki 10 meghívót kapott múlt héten aki utánam regisztrált sokkal. szal az lenne a kérdésem h mikor kapok meghívókat? vagy ez ugy megy h hány ismerősöm van ? vagy mi ? valaki írjon légyszi. köszi

Csilla 2006.04.16. 23:50:10

Sziasztok!
Elég gyatrán működik a rendszer!Február óta vagyok regisztrálva,és még egy nyamvadt meghívót sem kaptam!Viszont van olyan ismerősöm,aki már úgy regisztrált egy hónapja,hogy kapott egyet automatikusan!Jó lenne,ha megírnátok,hogy mi alapján döntitek el,hogy ki kap,és ki nem!Mert nekem speciel tényleg szükségem lenne egyre,és nem azért,mert olyan embert szeretnék meghívni,aki egyszer felregisztrál,és többé felé sem néz,hanem olyannak,aki hasznáná is!Előre is köszi!És húzzatok bele!

Éva 2006.04.29. 12:47:49

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy rossz email címre küldtem a meghívót(elütöttem), és el is ment de nem jött vissza. Most a függőben lévő meghívókban van. Hogyan kaphatnám vissza?

András 2006.04.29. 12:51:59

Éva: Hát, most, hogy a T-Online megszerezte, lehet, hogy csak pénzért :D Vagy tölts ki egy kérvényt egy irodájukban, amit 30 napon belül elbírálnak majd, és ha úgy döntenek, további 30 - túlterheltség esetén 60 - napos határidővel visszakapod :))

Borsóka 2006.05.09. 16:46:52

Sziasztok! Ha van itt valaki, segítsen! Most már az éjjelre tervezett újabb két szerver miatt nem tudom elolvasni a leveleimet? Csak mert lenne néhány nagyon fontos, és sürgős, és kaptam 19-et...:( Légyszi, valami támpontot, mikor lehet legalább megnézni, ha már írni nem is... Köszi!
süti beállítások módosítása