Újabb spekuláció

2006.02.10. 15:57 marci

Ez most az üzenőfalamon tűnt fel!
Fizess nyugodtan a feladónak, de a többit ne hidd el! :)

"Figyelem! A wiw megujulasa ota tapasztalhattatok, hogy vegre megint van meghivo! Viszont csak egy!!! Gephazkozeli forrasok allitasa szerint a tesztuzem alatt figyelni fogjak, hogy ki hany meghivot kuld el, ezert jol gondold meg, kinek kuldod! A legjobb, ha nem kuldesz egyaltalan, mert ha osszegyulik 10 meghivod, akkor a rendszer automatikusan feloldja a korlatozast, es onnantol fogva korlatlan mennyisegu meghivod lesz. Gyujtsd a meghivokat, es ne pazarold el oket, kesobb sokkal ertekesebbek lesznek!!!
Termeszetesen kuldd tovabb ezt az uzenetet minden ismerosodnek, lehetoleg rabeszelve oket, hogy passzoljak at a meghivojukat neked! Legyel te az elso, akinek osszegyulik a 10, es feloldjak a korlatozasat!

Szoval, ne kuldd a meghivot, hanem gyujtsd oket!

Ugyanitt meghivo elado, kikialtasi ar 1 euro, lehet licitalni! Ha mar 9 van neked, ne habozz!!"

78 komment

Címkék: meghívó körlevelek

A bejegyzés trackback címe:

https://iwiw.blog.hu/api/trackback/id/tr924251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szőkenő 2006.02.10. 16:14:18

Ez kemény :DDD Hova lehet utalni a pénzt? :P Csak azt nem értem h milyen pihent agyú emberek találnak ki ilyeneket?!

Momo 2006.02.10. 16:24:22

A sok hülye már nem tudja mivel megakasztani a többiek munkáját.....

Bandikaa · http://kep.tar.hu/bandikaa 2006.02.10. 16:27:56

T. gépház! Használjátok ki a rendszer nyújtotta lehetőségeket, és kicsit nagy testvér módjára TEGYÉTEK KÖZZÉ, hogy ki volt az a marha, aki ezt kitalálta!

Momo 2006.02.10. 16:28:51

Csatlakozom az elöttem szólóhoz!!!!!

dwd 2006.02.10. 16:36:13

az ilyet nem volna megoldhato irl szajbabaszni o_O ?

svigi · http://localhost/ 2006.02.10. 16:38:34

sok esze van mindazoknak, akik hoaxokat írnak és azoknak is akik elhiszik és továbbküldik, bár ők sajna nem tehetnek erről...

jimlemon · http://jimlemon.freeblog.hu 2006.02.10. 16:51:10

T Gépház!

Én is a nagy decemberi-januári invázióban kerültem a rendszerbe. Előtte nem nagyon hallottam az iwiw, ill. a wiw-ről. Nagyon jó kis szociológia vizsgálat eltölteni pár napot stabilan az iwiw-en. Viszont haszna nem sok van. Bár az az egy nagyon is fontos. Hogy régi ismerősökre találjak. Viszont engem is elkapott a mohóság, és felvettem mindenkit, még akit évekig gyűlöltem is(s nem azért mert most megszerettem) csak azért, hogy minél több ismerősöm legyen. Túlestem azon is, hogy kamuregem legyen. Mérnöki pontossággal, pont azt a tíz percet választotttátok kimoderálni a kamukat, amikor belelendültem E.T. és Charlie Chaplin felvételébe:) Én is bevettem a körleveleket, és lelkiismeretesen tovább küldtem. Felvettem Fekete Pákót és Karafiáth Orsolyát. Még a barátnőmet is leköröztem és egy hónap alatt megötszöröztem az ő ismerősszámát, igazából ez motivált végig. Mára viszont teljesen kihalt még az üzenőfal is. lecsengett a nagy iwiw-láz. Mivel nem lehetett meghívózni, nem került fel újabb ismerősöm, és már mindenkit felvettemakit ismertem. Azt hiszem ennyi, de nem törlöm ki a profilom:) Jól jön még az az egyetlen értelmes funkciója, amire kéne használni. Talán erre majd mindenki rájön, addig is jó szerelést, és kevesebb marhát, aki rendszerbénítózik, kívánok az oldalatokra:)
Megyek is a hotdog.hu-ra:)

Apolitosz 2006.02.10. 16:58:52

én is javaslom hogy a körlevelek indítóit "jutalmazzuk" meg vmivel...iwiw adatbázisból biztos meg lehet nézni ki küldte el elöször az üzit

paller 2006.02.10. 17:00:37

Elvileg vissza lehet keresni, hogy ki találta ki ezt a körlevelet. Egyszerűen törölni kéne az iwiw-ből

toros 2006.02.10. 17:03:52

Vagy küldjünk a nevében néhány ismerősének sértegető üzeneteket... :)

Koltai Ildikó - thíra 2006.02.10. 17:20:33

Megtaláltam momo, köszi:)

Momo 2006.02.10. 17:24:14

Na mit szólsz milyen lököttek egyesek????

Takoca 2006.02.10. 17:36:18

mé nem zárjátok ki a p-be azt aki ezt elindította?
meg aki pénzért kinálgat meghívót?

Momo 2006.02.10. 17:41:09

Meg kellene kérni a Gépházat reagáljon a blogindító
marhaságra, mert még lesz aki komolyan veszi!!!!
Gépház!!!!

Cassiopeia 2006.02.10. 18:02:14

Szerintem aki komolyan veszi, annak kene kuldeni egy muszajmellenyt ajandekba... A gh szepen leirta, hogy mi van a meghivokkal, szoval akinek annyi esze sincs, hogy ezt ne poennak vegye, hanem komolyan, az MOST kapcsolja ki a szamitogepet... orokre...

Dzsó · http://monti.blog.hu 2006.02.10. 18:03:01

Momo, ember! A blogindító marhaságra a GH reakciója pont ez a post itt a GH blogon, amibe írsz!
(Ez olyan mintha azt mondanám, hogy ki kéne téged találni!)

Cassiopeia 2006.02.10. 18:11:05

ahaha, hagyd, akik erre a forumra irnak, foleg akik nem is olvastak az uzenofalon az ominozus hoaxot, azok csak azert irnak erre, es hasonlo 5000 kulonbozo forumjukra, MERT AZ JO!


amugy ez a forum pont nekik van fenntartva!! ahelyett, hogy 100000 peldanyban gondolkozas nelkul tovabbkuldenek ezt a faszsagot, inkabb mar a haladas utjan jarva elobb klikkelnek a gephazblogra, mint a korlevel-letrehozasara...

CSAK IGY TOVABB, FEJLODES!!

(a kovetkezo szint az, amikor mar ide sem irsz, mert csak oda irsz, ahol ERTELME VAN!)

NihilWolf 2006.02.10. 20:36:06

Ez spec. nem is olyan rossz. Kicsit visszafogja a meghívóküldési lázt, így talán nem száll el a szerver :D
Lehetne hash-t készíteni a levelekről, és a hoax-ot csak 1 példányban tárolni ;)

Momo 2006.02.10. 21:37:21

ágens!!
nem lehet mindenki olyan zseni mint te:))

Koltai Ildikó - thíra 2006.02.10. 22:16:57

Cassiopeia, mindabban, amit írsz teljesen igazad van, de ne mulaszd el magadra is vonatkoztatni. Mert te is éppen ide írtál.

Bogi 2006.02.10. 23:22:07

Helló Mindenki!
most ez a fejenként egy meghívó dolog ez így fog maradni, vagy azért lesz majd bővítés még?
Mert nem hiszem, h sok olyan ember van, aki szívesen átadná az egy darab meghívóját!Még annak is , akinek mondjuk nem kell, neki is jól jöhet majd a későbbiekben, nem?
Akkor meg sok jó ember kimarad a tutijóból :-( .

Apropó szokott a Gépház válaszolni?!?!?!
(most írok ide először :-)

Marci 2006.02.10. 23:34:27

Az *********************************!
Ebből is pénzt csinálni........ejjjjjjjjjjj

Elhibáztátok...de akkor sem hagyom a hotdog lekörözze a wiwet, valamit cisnáljatok már.. amúgy elküldtem a meghívót és nem kapta meg az illető...hát ne haragudjatok már, de legalább az az egy működjön...

Gnarkill 2006.02.11. 10:39:54

VÁÁÁÁÁÁÁ megtörtént az amitől féltem!!! Küldtem egy meghívot egy nagyon kedves barátomnak mert már régota igérgetem neki és másnap látom hogy bejelölt ismerősnek mondom jovan akkor elfogadta DE aztán látom hogy nem az én meghívomat hanem valaki másét. :S Szoval más is küldött neki meghívot csak nem nekem fogadta el... Ilyenkor mivan? Feleslegese elment az az egy küldési lehetőség?????????? NEMÁÁÁÁÁÁÁR küldötem meghívot tök feleslegesen a tudtom nélkül ez igy nem oké... :(((((((((((

ágens 2006.02.11. 11:05:30

értem én a problémát, de akkor boldogabb lennél, ha a tiedet fogadta volna el és a másét meg nem? vedd úgy, hogy célbaért a meghívód, végülis őt akartad meghívni, aki bekerült, nem? majd lesz még meghívó, mindenki bekerül előbb-utóbb.

kisfoka 2006.02.11. 13:55:06

kicsit félrevezető ez a gépház üzenet

léci máskor egyértelmüen írjátok ki hogy hoax...

ágens 2006.02.11. 13:59:26

"Fizess nyugodtan a feladónak, de a többit ne hidd el! :)" ez nem egyértelmű: "ne hidd el!" ? kisfoka! ehhez kell neked még mást is írni?

Koltai Ildikó - thíra 2006.02.11. 14:33:02

T.Gépház!

Valaki rászabadított egy vírust az iwivre valószínűleg. Engedély nélkül belépett az ismerőseim közé, majd eltűnt, majd az ismerőseim ismerősei közé egy Bud Spencer fotójával ellátott alak Antonio Coimbra de la Coronilla néven, 100 ismerőssel egyelőre, bemutatkozó szövege:

"Nekem nincsenek barátaim, az egész város egy nagy WC-csésze.
Imádom a hagymásbabot.
Egyetlen barátom a fejsze. "


Hm.

dawid · http://dawid.hu 2006.02.11. 14:54:11

Baszottul szeressuk az ilyen gyoker HOAX indito lofaszjoskakat.

biga · http://hads.hu 2006.02.11. 20:03:15

atyaég de szanalmas rendszer

Angelina 2006.02.11. 21:28:28

az összes hoax indítót lekellene tiltani!!!!
biztosan vissza lehet keresni ki indította útjára ezt az egészet, szánalma fráter,aki ebben leli minden örömét:( soha neki nagyobb örömet

Laura 2006.02.11. 22:02:37

Én is elbénáztam az egyetlen meghívómat(az emailcímben elütöttem egy betűt,és puff neki),pedig csak arra az egyre is volt szükségem.Bár elég népszerű ember,bízom benne,hogy nem csak én gondoltam rá:))))Azt nem lehet tudni,hogy kapok még egyet?

Angyallány 2006.02.12. 06:27:47

Nem vagyok itt órákat, sokszor csak addig, míg a sajár leveleimet megválaszolom. Így esett, hogy az egyetlen lehetőségemet "eljátszottam". Akkor már több meghívót nem is kapok? Ismerőseim várják, meg is ígértem nekik...helyette egy nagy pofont kap mindenki.:( Ráadásul fizessek másnak, vagy az üzemeltetőnek, hogy adja nekem az övét? Eurom nincs, s nem is lesz. Akkor hogy is működik ez az egész?

ágens 2006.02.12. 09:05:52

Angyallány! Tudsz olvasni??

nikmo 2006.02.12. 09:09:39

most akkor van egy meghívóm, és akkor azt csak egy embernek küldhetem el? Hát mi ez???

honneur 2006.02.12. 09:51:48

Félre címeztem azt az 1 darab meghívómat.
Van segítség? Vagy annak már annyi?

ágens 2006.02.12. 10:00:00

nikmo: 1 meghívót 1 embernek lehet elküldeni. és ha megkapja, akkor sem lesz egyelőre helyette újabb.
honneur: annak már annyi. van segítség, tanuld meg a betűket vagy vegyél fel szemüveget és szerezz egy meghívót valakitől és helyesen írd be az emailcímet.
én nem gondoltam volna, hogy az emberek...

Falsay gróf 2006.02.12. 14:00:43

Nem jó,ha 1 meghívót csak 1 embernek lehet elküldeni,bővíthetnétek legalább 5-re,de inkább 10-re ! Vagy ennyire gagyi a rendszer ?

ágens 2006.02.12. 14:06:16

gjóf uj, mit elégedtlenkedik? maga sem olvassa a híjeket?

vidatoni 2006.02.12. 15:29:38

Egyszerűen kapjátok el őket!

skynet 2006.02.12. 16:20:54

Legalább a "küldd"-öt két d-vel írta, már ez is valami :D

(ja, az unicode-ot nem szereti az IE)

Hungaróka · http://www.hungaroka.atw.hu 2006.02.12. 18:19:18

Mikor vezetitek be azt h egy 0690-es számra kell sms-t küldeni h kaphass meghívót? sztem meggazdagodnátok...

juju 2006.02.12. 18:30:30

egyébként, a meghívót több szinten tovább lehet adni? mert akkor akinek a véletlen butusok odaadták, vissza is kaphatnák. vagy az nem úgy megy?

meg különben is. mi a szélnek annyi meghívó. keressetek a már meglévő rengetegben.

bazso 2006.02.12. 18:36:11

juju: lehet oda-vissza dobálni. Addig adhatsz ameddig van, hogy kitől kaptad, az mind1.

manó 2006.02.12. 21:20:02

csak azt mondja meg vlki h mikor lehet még meghívó kapni... mer ezt sehol sem írják.. vagy én vok szimplán hüe...

Cassiopeia 2006.02.12. 22:24:32

skynet, mindenki jart nyelvtanorara, de nem mindenki hasznal ie-t :D

amugymeg szerintem a nyelvezetbol latszik, hogy poen az egesz.

az uzenofalon valo inditasnak az az ertelme, hogy az juzerek azon a modon kuldik tovabb, ahogy kaptak, igy nem lanclevel, hanem max lanc-uzenofal lehetett volna belole.

Mp3Pintyo · http://www.mp3portal.hu 2006.02.13. 08:58:06

Itt is tipikusan előjött az a probléma ami nálam is sokszor felmerül a portálon. A hozzászóló még a topik nevét sem olvassa el! Hanem cska a legutolsó hozzászólást és arra reagál. Mire kattintott az a hozzászóló aki nem olvasta el ezt: "Újabb spekuláció" :O)
Továbbra ha visszaolvastak volna többen is olvashatták volna, hogy lesz még meghívó! A türelem meghívót terem ;-)

Marci 2006.02.13. 11:52:30

Van egy ötletem javaslatom!
Ha 15 meghivot lehet küldeni 1500-ért akkor miért nem lehet 25-öt 2400-ért?
Ja és légyszives intézzétek már el hogy kártyával is tudjunk fizetni, mert én nem tudok mindig postára menni mert nincs csekkem.
Vagy lehet nálatok venni?

xmeNTor 2006.02.15. 10:57:23

Pintyő :) Ez általános alapműveltségi és figyelmetlenségi hiányosság :) Erre nem magyarázat az, hogy nem lehet mindenki zseni ;> Ha kiírod, 96os betűkkel, hogy 'Először ezt olvasd el!', akkor sem fogja mindenki elolvasni :) Visszaolvasni meg pláne ;>
NEm is tudom, talán egy olyan ijesztgetős ordítós arcot kéne betenni indító flash animnak - szerintem ;>

Sakál 2006.02.16. 10:27:19

egy olyan kérdésem van, hogy az ezer meg egy éve kiküldött meghívókról lehet még regisztrálni???? ja és ha nem miért nem?

ágens 2006.02.16. 10:32:13

2 hónapig érvényes 1 meghívó. Hogy mikor jár le az látszik annál, aki küldi "Függőben lévő meghívóid"-nál.

Barigabi 2006.02.16. 11:14:37

Én is elrontottam a meghívomat véletlenül ékezettel írtam az ember nevét,hogy tudom újra elküldeni?VAGY ELBUKTAM A LEHETŐSÉGET?

Cassiopeia 2006.02.16. 23:17:57

AHAHAHAHAHAHA most meghalok tenyleg a rohogestol
egy masik postban talaltam erre a gyongyszemre:

Szaby 2006.02.16. 20:56:03
Na meg van 10 meghívóm!! Most elvileg korlátlanul lehetne küldenem, ehhez képest nem tok korlátlanul küldeni senkinek mert csak az a szám van ott hogy 10 és ennyi. Elöbb elküldtem eggyet és már is 9 lett.
Jó nagy átbaszás már bocsánat.
A Blog azt írta 10 után feloldják a korlátozást.most akkor mi van??
Valaki elmagyarázhatná már!! Köszönöm előre is!!

Koltai Ildikó - thíra 2006.02.17. 07:59:31

Cassiopeia, te csak ne nevetgélj. Emlékszem, volt idő, amikor a népek Isaura felszabadítására gyűjtöttek, elég jelentős mennyiségű mani érkezett be a Magyar televízióhoz. Utána jött szerencsétlen Esmeralda a szemműtétjével, azt is összedobtuk mi magyarok. Ezek után csodálkozol, hogy valaki összegyűjt 10 meghívót a korlátlanság reményében????:)P ( Bár a korlátlanság nincs túl messze a korlátoltságtól, igaz?:)

Joker 2006.02.18. 16:05:45

már bocs, de hogy lehet valaki ekkora zsidó, h ebből is pénzt akar csinálni????

ágens 2006.02.18. 17:16:19

ilyen se volt még itt. ismét egy IQ-bajnok.

csaba · http://websalata.hu 2006.02.18. 20:26:20

izé, majdnem én is ráklikkeltem az átadok neki egy meghívót gombra az "ismerem" helyett.
sztem kicsit olyan mint a fehér-fehér-fehér, mit iszik a tehén dolog.

Snassz 2006.02.20. 07:59:42

Néhányan panaszkodtok-lázítotok, hogy "törölni" kell azt, aki ezt a blogot kitalálta..Én nem értek egyet!Szerintem vicces, és ha te azok között vagy aki fizetett 1 eurót, vagy gyüjti a meghívókat..Hát gratulálok!

Cassiopeia 2006.02.20. 18:22:00

>Joker mar bocs, de hogy lehetsz ennyire egyszeru, hogy nem latod, hogy ez poen. Viszont vegre egy alkalom, hogy zsidozhass. Hozzad kepest a szazas szog integralt aramkor.
>Snassz, hidd el ha egy eurot is kaptam volna, mar fold alatt lennek a rohogestol. Amugy az a lol, hogy MEG MINDIG vannak emberek, akik gyujtik a meghivokat. Szerintem sokkal parasabbak azok, akik a vateran nyomjak a meghivokat. Arrol mar nem vagod le egybol, hogy poen-e vagy nem...

malvivente 2006.02.20. 19:56:59

KEDVES ÁGENS. Illetve ágens... Én nem ismerlek téged, nem tudom, h ki vagy,és mielőtt alázni kezdenél, én nem gondoltam, h komoly, sőt az e-mailt is rendesen gépeltem be, ettől függetlenül nincs meghívóm, ami szar, de ez nem rád tartozik. Ami rád tartozik: OLVASD ÚJRA AZ ÖSSZES HOZZÁSZÓLÁSODAT, ÉS NAGYON SÜRGŐSEN BASSZÁL LE MAGADNAK EGYET, VAGY KÉRJ MEG RÁ VALAKIT!! Mert olyan rohadt beképzelt vagy, hogy így ismeretlenül is rühellni tudlak.. De ezt most így komolyan.. Olvasd cask újra őket, és megérted.

ágens 2006.02.20. 20:40:48

örültem levelednek, üdvözöllek!

malvivente 2006.02.21. 13:23:26

én is örültem neki, és én is üdvözöllek téged ! :-)

zakkant · http://www.hotdog.hu 2006.02.21. 19:50:54

Húha a Vaterások tényleg ultradurván nyomják...Van aki több meghívót árul szép kis áron...Bár végülis megértem aki ilyenhez folyamodik, mert hülyék mindenhol lesznek sajnos....Lesz aki licitál és lesz aki megveszi :) Igaz meghívó nekem is kéne mert elküldtem a saját viszont nem potyára :) Többször megnéztem hogy kinek és milyen címre küldöm és azóta az illető az iwiw-esek táborát gyarapítja viszont ő nem tud küldeni :( Mivel újnak regizett ! Én csak ezt nem értem az újaknak miért nem jár?? Na mind1...Biztos nem lesz aki megválaszolja de azért próbálkozok :)
Na üdv everybody!!!

GDI 2006.02.24. 09:06:32

Biztos már túlestetek ezen az eszmefuttatáson, de leírom, mert nem láttam: ha ez működne, akkor ha én összegyűjtenék 10-et, akkor mivel korlátlan lenne, küldenék mindjárt minden havernak 20-at :D és akkor őnekik is korlátlan lenne... és ők is küldenének a haverjaiknak :]> stb. stb. :):) Zseni volt aki kitalálta ezt a hirdetést :P

Vitona · http://www.vitona.try.hu 2006.02.24. 10:34:25

Végig olvastam ezt a blogot is, és nagyon jókat szórakoztam. Szerintem sokan már csak poénból írkálják, hogy "elszúrtam a meghívómat" és társai. És jót röhögnek, hogy egyesek hogy felhuzzák magukat rajta. Mivel ide bármilyen nevet beírhatok, lehet az is, hogy csak 1-2 ember szórakozik ezzel.
A lényeg, hogy én jót szórakoztam.

ágens! A Mi változott részt azért nem olvastam el, mert az előte levő 10-et sem néztem még végig. Viszont az időt tényleg nem néztem, és azt írták korábban.
De mivel fejlődőképes vagyok, rájöttem, hogy a hozzászólásokat nem is kell végigolvasni, ha csak a gépház üzenetére vagyok kiváncsi. Viszont nem írok bele, ha nem olvastam vissza az üzeneteket. És ebből naponta max 1 blog fér bele az időmbe, de van, hogy egy sem.
további szép napot :)
üdv

Cassiopeia 2006.02.25. 00:31:00

GDI te nagyon okos vagy!! Rajottel a spam buktatojara. Egybol raebredsz, hogy poen, es nem kuldod tovabb. Vannak viszont sokak, akik az elolvasas utan (helyett) nem gondolkoznak, hanem egybol tovabbkuldik. Az spam lenyege nem az volt, hogy ertelme legyen, hiszen nem a gondolkozo emberek kuldik tovabb... John es Andy az MSN igazgatoi kb ugyanilyen dolog. Ha belegondolsz, ki az a John es Andy, egybol nem kuldod tovabb :)

Vitona · http://www.ovodasdalok.try.hu 2006.02.25. 11:32:31

Cassiopeia, ezt a spamet én is megkaptam, és aki nekem küldte, visszaírtam neki, hogy tényleg gondolja, hogy az msn készítői ilyen körlevéllel hirdetnék, hogy nem működik tovább a programjuk, miközben a legújabb beta változaton dolgoznak? Ezen kívűl a saját honlapjukon tennék közzé a dolgot, sőt, magán az msn-en, amikor bekapcsolod jönne a hír.
Erről ennyit :) Természetesen egyszer sem küldtem tovább. És nem csak ezt.
Kezdem unni az olyanokat is, hogy ha nem küldöd tovább, ilyen meg ilyen rossz fog veled történni.

Olvassátok el ezt:
forum.sg.hu/listazas.php3?azonosito=BABASZOBACHAT&id=1123941437

Akadék 2006.02.26. 16:16:49

Ismerőseim közül már ketten vettek eddig meghívót....átutalással küldték a pénzt (nem tudom mennyit, asszem 3000 Ft lehetett) és aztán kapták a meghívót..
Éljen a magyar, a világ legleleményesebb nemzete!

csaba · http://websalata.hu 2006.02.28. 00:51:49

Akadék!

nem a google-t vagy az ms-t alapították:)
nem leleményesek, kispályások.

atleta · http://www.atleta.hu/gm 2006.03.03. 04:58:59

Korlevelet barmilyen temara lehet irni. Eljen a hulyeseg.

Viktor 2006.03.07. 18:47:10

Most ez komoly hogyha összegyűjtök 10 -et akkor korlátlan vagyok?!De honnan szedjek 10-et mikor épp azon töröm az agyam hogy kivel hívassam meg a haveromat!!:):)

arzénó 2006.03.07. 19:48:00

Viktor! Tudsz olvasni?

Tündi 2006.04.01. 22:25:55

Légyszi, légyszi , légysziiiii... Adna valaki egy meghívót? Nagyon szépen kérem. :)

Tündi 2006.04.01. 22:28:25

Szépen kérek valamennyiőtöket. Kérek szépen egy meghívóóóóót. Légyszike. Köszönöm előre is és további jó estét mindenkinek. Puszi. Tündi a címem:kyara@citromail.hu ja, és Bálint Tünde-Pápa

Pecás 2006.04.18. 09:19:01

Sziasztok.
Megtudja valaki mondani, a felnemhasznált meghívó visszakerül valamikor?

Manna 2006.04.18. 11:52:46

Szevasztok!
Nekem cask egy kérdésem lenne:
Ha soha nem volt meghívóm, mit tehetek? Még anno belépéskor igen... aztán eltűntek...

Mikor és hogyan lehetne elkezdeni gyűjteni őket? Szeretnék meghívni, de nem tudok :(

Puszana
süti beállítások módosítása