A kvótás meghívó azonnali hatásai

2006.02.10. 14:54 csehgabi

2 és fél órával azután, hogy minden iWiW tag kapott egy darab meghívót az alábbi eredményekről számolhatunk be:

  • 13.000 meghívót küldtek el a tagok
  • több, mint 3.000 új taggal gyarapodott az iWiW
  • az oldalletöltések száma negyedóránként 220.000 fölött van, ami 25%-kal magasabb a megelőző nap hasonló időszakánál
  • kicsit belassultak az oldalak
A kiküldött meghívók és a regisztráltak számából valószínűsíthető, hogy lesz a regisztráció üteme ennél gyorsabb is. És persze lesznek technikai problémák.

Előre is köszönjük a türelmet.

134 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://iwiw.blog.hu/api/trackback/id/tr374249

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 4252 2018.04.04. 02:31:02

Ellenzék, ki a Házból! Ne asszisztáljatok tovább ehhez a mocskos színjátékhoz! - Nyugati Fény

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FalTam 2006.02.10. 17:52:21

zsir, latszik mindenki orul a meghivoknak
majd a hetvegi rohamnal kiderul eleg-e a vas.
amugy le a kalappal a gh elott, akarki akarmennyit magyaraz ez akkor sem konnyu melo.

ja egy bugot meg mondok, de ez regi. nem latom a szuletesnapos oldalt, error-fejecsket kapok, a query rohad le :(

beu 2006.02.10. 18:00:33

Aha,elolvastam. Ez mind szép és jó! Lehet, hogy az ötlethordozóknak jobban fel kellett volna készülniük a nagy dömpingre. Sokan akarnak régi ismerősöket felkutatni!!!

Krisz 2006.02.10. 18:39:54

Egyébként én is megkaptam a meghívót és azt sem tudom kinek küldjem el. Korábban terveztem, hogy ezt is, azt is meghívom, de most egyáltalán nincs kedvem ilyennel szenvednem. Szóval lehet, hogy én vagyok az egyetlen wiwes most, aki a ma megkapott meghívóját még nem használta fel és még nem is fogja egy jó ideig? :D

Jim 2006.02.10. 19:23:51

én sem küldtem el még a meghívómat:)

valakiaki 2006.02.10. 20:14:10

heee ÜZENETEIM KIAKADTAK, azaz megjelent egy érkezett egy új üzenet... ráklikkelek immár 1275351 szorra de nem jön be hanem hibaüzenetet ir ki!
mi a teenndő???
előre is kössze segitséget valakitől!!

agarob 2006.02.10. 20:36:42

dpx: az a funkció szerintem eléggé el van rontva úgy ahogy most van. pl én nem tudok lejelentkezni és nincs olyan időpont kiírva, hogy mikor zárul a szavazás, szóval eléggé beragadtam :/

Panna 2006.02.10. 20:52:06

Kedves Rendszergazdi!
Küldtem a mai nap folyamán egy meghívót, de kiderült, hogy az illető nem használja azt az e-mail címét, csak az MSN-en van azzal regisztrálva. A rendszer vissza is dobta a meghívómat. Így aztán feleslegesen ment el a meghívóm. Mit lehet ilyenkor tenni?
Köszi! Panna

toros 2006.02.10. 22:55:44

"Küldtem a mai nap folyamán egy meghívót, de kiderült, hogy az illető nem használja azt az e-mail címét, csak az MSN-en van azzal regisztrálva. A rendszer vissza is dobta a meghívómat. Így aztán feleslegesen ment el a meghívóm. Mit lehet ilyenkor tenni?"

Legközelebb jobban odafigyelni. Tipikus "előbb klikkel-aztán gondolkodik" user. Ezek miatt fulladunk bele a spamekbe, ezek töltik le a netről tömegesen a spyware-eket, és utána ezek nyafognak, hogy valamiért nem megy a gépük...

törzsmókus 2006.02.10. 23:42:32

agarob: mér akarnál lejelentkezni?? ha azt akarod h megszavazódjon a város?!? egyébként 200nál van vége.

kapuvárszavazó 2006.02.11. 00:32:17

200-nál nincs vége a városszavazásnak... Példa: Kapuvár. Jelentkezők száma: 204. Szükséges jelentkezők száma: -4. És még mindig nem lehet Aktuális városnak választani, nincs ott a listán. Igaz hogy csak ma lett meg a 200 szavazat, biztos sok az átfutási idő meg nem ez lehet a legnagyobb gondja a GH-nak, de talán automatikusan is mehetne ez a dolog.

PöZsó 2006.02.11. 07:24:01

Nem tudom, ki hogy van vele, de mostanában, ha behívtam az iwiw-et, ránéztem a "Gépház üzen" sárga sávjára, - mozdult-e a szöveg a meghívások leállításáról. Tegnap örömmel láttam, hogy más van, - elolvastam, nem hordozott a szöveg semmi érdemi információt, csak jelölte, hol lehet a gépházzal kommunikálni. Behívtam a meghívós lapot, és mert még soha nem használtam ezt a funkciót, minden kérdőjelnél elolvastam, mit kell tennem, mit tehetek. Több e-mail cím beírását is engedélyezte a meghívó, be is írtam azt a pár címet, amit akartam. Nem ment el a meghívás, azt hittem, mégis jobb, ha egyenként...
Névsorban kezdtem, nem fontossági sorrendben. Elment a meghívás, aztán láttam, nincs több. Gondoltam, majd ma... - ahogy a mottóhoz is csak egyszer írhatok egy nap. Nincs több meghívóm.
Tulajdonképpen azért írok ide, hogy megkérdezzem; ha már ott ez a "gépház üzen" szalag, és a múltkori sokmondatos szövegből egyértelmű, hogy hosszabb üzenet is elfér rajta, nem lehetett volna ott, szem előtt, jól láthatóan felhívni mindenkinek a figyelmét arra, hogy egyelőre csak egy lehetősége van, gondolja át jól, kinek küldi?

Dalos 2006.02.11. 12:44:20

Én egyáltalán nem kaptam meghívót. Mi lehet az oka?

Attila 2006.02.11. 16:00:40

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy összesen kb. hány regisztrált felhasználó van az iwiw-en?
Attila

leczb 2006.02.11. 16:13:45

Jelenleg több, mint 400 ezer regisztrált felhasználó van az IWIW adatbázisban.
Ez a szám folyamatosan növekszik természetesen. Ma már több, mint 6 ezer ember regisztrált.

Attila 2006.02.11. 17:53:16

Kösz!
A félmilliomadikat meg kell ünnepelni! :)

Laura 2006.02.11. 22:09:14

toros!Nagyon gonosz vagy!Azért,mert vki rossz címre küldi,még nem biztos,hogy hülye,és miatta van midnen rossz.8 éve aktívan netezek,láttam már egyet s mást,mégis elcsesztem ezt az egyetlen nyavajás meghívómat.Azért,mert vannak emberek,aki 100emailcímet tartanak fenn,a fene tudja minek,miért kéne azt mind másoknak is számontartani?Nagyon sértő volt a hozzászólásod,még ha másnak is szólt.

mercenary 2006.02.12. 07:40:03

torosnak annyiban igaza van, hogy i.j. :)
lehet, hogy a hangvetel nem volt igazan megfelelo, de van, aki csak a sajat karan tanul, persze ettol meg nem biztos, hogy ilyen oltast erdemel. a magam reszerol valahogy en se tudom sajnalni az olyan usereket, akik, ha valami rosszul sul el, egybol rohannak a rendszergazdahoz, hogy csinalja vissza.

amugy meg meg szerencse, hogy rengeteg bena van (majdnem minden masodik post arrol szamol be, hogy ki hogy balfaszkodta el az egyetlen meghivojat :D), igy talan nem kell attol felnunk, hogy holnapra 800ezren leszunk, amit a rendszer amugy sem birna el. ha 500-ig komolyabb szopasok nelkul eljutunk, mar az is isteni csoda lesz.

ágens 2006.02.12. 09:08:06

a gyengébbek kedvéért átjavították a "Meghívó átadása" gombot "Átadok Neki egyet"-re....

Zümi 2006.02.12. 09:09:54

Nem tudjátok, mikor kapunk még meghívót? Hónapok óta ígérgetem a barátaimnak, hogy meghívom őket, de egy meghívóval... Persze, tudom, telhetetlen vagyok:)

Zümi 2006.02.12. 09:12:02

Ja, ja, látom. Türelem. Akkor igyekszem. :)

PöZsó 2006.02.12. 09:56:28

Khm... Ez itt a siratófal, vagy valaki válaszol is az itt feltett kérdésekre?

F 2006.02.12. 11:06:48

A lejart regebbi meghivok visszaszallnak mind a kuldore? (megha a kvota fole is menne ezzel...)

Levente · http://folder.hu 2006.02.12. 11:20:14

Engem nem rég hívtak meg, de nekem nincs meghívóm. Ez hogy van akkor most?

Kiscsillag 2006.02.12. 11:21:00

Mikor kapok én is meghívót? Pénteken regisztráltam magam.

ágens 2006.02.12. 12:03:06

talán először el kellene olvasni az oldalon a híreket, megérteni, felfogni és utána kérdezni. "Az újonnan regisztrált tagok regisztráció után nem kapnak automatikusan meghívó kvótát."

Levente · http://folder.hu 2006.02.12. 12:19:18

mi a faszt vagy úgy oda magadtól? nem olvastuk el, és akkor mivan? nehéz volt válaszolni?

ágens 2006.02.12. 12:36:49

nehéz lenne olvasni. nekem nem nehéz írni. te fasz.

Ani 2006.02.12. 14:57:18

Lehet, hogy ez megint egy idióta kérdés, ill. hozzászólás lesz, félve teszem fel :)
Szóval: Elküldtem a meghívót az illetőnek, iwiwen látom, hogy függőben. Ismerős nem kapta meg emil címére, nekem pedig az alternatív e-mailemre jött egy hibaüzenet, hogy az ismerősnek nem tudta közvetíteni, mert tele van a postafiókja. Az illető törölt, mégsem kapja meg :( Elmegy még neki a meghívó, vagy már ne számítson rá?

Köszi a választ, és a bővítést! Így tovább :)

Kiscsillag 2006.02.12. 15:23:23

ágens: nagyon nagyon köszönjük a választ, biztos nehéz volt leírni! Amúgy Leventének igaza van, tényleg mi a faszt vagy úgy oda magadtól?
Csak még annyit hogy elég fura neved van, nem cserélted véletlen össze a n és az e betűt? :-)

ágens 2006.02.12. 15:44:16

"nekem nem nehéz írni" már megint nem olvasol. nem csere. és nem vagyok oda. de ha ennyire fáj, nem írok többet.

asie 2006.02.12. 18:20:16

Sziasztok!

Mivel nincs már ötletem ide írok:
Sajnos az elküldött meghívóm nem ért célba, erről "Mail Delivery System" ... formában tájékoztatott a freemail.
Valahogy vissza tudnám kapni, ezt a fel nem használt meghívót?

Köszi a választ

Levente · http://folder.hu 2006.02.12. 18:23:04

Na a világért se szeretném, hogy ne írj többet. Sőt! Teszek fel még kérdést. Ha nem kapunk automatikusan, akkor mikor?

Lillike 2006.02.12. 18:36:20

Jelentem még mindég nem tudom magam a MINDENKI csoportba tenni, mert még mindég NEM tudok meghívót küldeni:-(

Nevem: Senki:-/

bazso 2006.02.12. 18:41:09

Lillike: próbáld újra! :)

ataner 2006.02.12. 19:03:04

ne haragudjatok, de némelyek úgy odavannak hogy meghívót szerezzenek, mintha az életük múlna rajta. ne félj, nem dől össze a világ, ha nem küldesz rögtön 50 meghívót a barátaidnak!!!
én megkaptam a meghívómat, én is szerettem volna sok ismerőst invitálni, de meg fogom gondolni, kinek küldjem el. és ha mégsem sikerül?! na bumm! nevetséges, hogy harácsolnak az emberek... EZ CSAK EGY JÁTÉK!!!
Ui:a gépháznak üzenem, hogy minden tiszteletem az övék, amiért képesek (viszonylag) higgadtan reagálni a piti kis nyafogásokra! ;)

Momo 2006.02.12. 19:30:52

Tényleg nem kell olyan halálos komolyan venni!!!
Én speciel el is toltam a meghívó küldését, mégsem dőltem kardomba:))
Sőt itt a blogokban 2 barátot is szereztem:))
Hát nem jobban jártam végül is mintha ismerősnek elküldöm akivel úgyis tudom tartani a kapcsolatot?
Így pedig meghívó nélkül "kaptam" barátokat:)))
A Gépház elött meg tényleg le a kalappal!!!!!!!!

bazso 2006.02.12. 19:34:31

A végén már senki nem fogja használni az iwiwet, csak a blogot... :)

fasz 2006.02.12. 21:29:22

de kiccsilag & levi. faszozni azt tudnak. közbe meg akkora hülyék, hogy őket lehetne faszozni. de csak a hülyék faszoznak. anélkül is faszok, hogy mondanánk, hogy faszok. de ezt úgysem értik, mert faszok. aztán, ha ezt elolvassák, felmegy a pumpa, mert faszok. a faszom a faszokba. én meg akkora fasz vagyok, hogy ezzel faszoskodok. én fasz, 5-nél kevesebb meghívót küldtem másfél fasz év alatt. és mégis van majdem 400 fasz ismerősöm. nekem az az 1 fasz meghívó sem kell, de nem adom oda faszoknak, mert fasz fagyok. faszkalap üdvözli faszarcúakat. na fasztok!

faszLevente · http://folder.hu 2006.02.12. 22:34:03

Hi itt fasz 2. a faszomat má az olyan faszokba akik faszolnak itt más faszságán. faszoljá inkább a saját faszságodon biztos van elég faszolnivaló ott is.

én meg úgy faszolok itt ahogy akarok, me én vagy A fasz. érted, te fasz. mert te csak fasz vagy, de én A fasz vagyok. ha nem érted az ezért van me fasz vagy, a sok fasz droid haveroddal együtt. menjetek a faszomba faszni. meghívóm attól még nem lesz, faszok.

Logan Marina 2006.02.12. 22:48:45

Kedves Segitőink!

A meghivókkal kapcsolatban van két kérdésem. Egy: kaptam egy meghivót vkitől, aki átadta nekem, de én azt nem láthattam, hogy kitől. Vagyis csak titkos jótevőink vannak, vagy meg is tudom köszönni, ha kapok? Másik: Egy illetőnek küldtem meghivót, csakhogy ő közben mástól is kapott és nem az enyémet használta fel. Esetleg lenne rá mód, hogy stornózzam és másvalakinek elküldjem?
Köszönöm, hogy meghallgattak és részvétem, hogy némelyek mit meg nem engednek maguknak!
LM

Momo 2006.02.12. 22:54:09

Logan Marina:)

Örülj hogy vannak jóindulatu emberkék, nem mint a két trágár akik elötted írtak.
A másikra a válasz: ha jól tudom azzal már nem tudsz semmit csinálni mert a visszahívás már nincs, úgy hogy elúszott:(
Sajna vannak ilyen trágár alakok de ha nem figyelünk rájuk csak megunják:"Ha nincs közönség, nincs előadás!!"
szia:)

GH 2006.02.13. 09:58:21

Érdeklődnék, hogy mikor állítjátok vissza a korlátlan meghívási lehetőséget?

faszLevente · http://folder.hu 2006.02.13. 15:55:39

pffffffffffff :))

Misike 2006.02.13. 20:14:11

Nekem azt jelzi, hogy kiküldte a meghívót, de akinek meg küldtem nem kapta meg. Mi lehet?

Bánki István 2006.02.13. 20:21:01

Azért én nem örvendek annyira. Nyolcszor próbáltam meg meghívót küldeni, de az elküldés gombra kattinta is a szerkesztés oldal töltődött be. Na akkor most mi a dágvány????????

malov xénia 2006.02.13. 21:04:24

Komolyan mégis kábé mikor lesz korlátlan meghivási lehetőség??? jó lenne már rég nem látott, az ország másik felében lévő barátaimat itt iwiw-en rátalálni..... És mivel sajnos egyszerre tőbb cimet irtam be meghivo küldésnél, honnan lehet tudni hogy végülis ki kapta meg az egyetlen egy meghivót??? ezt nem tudnátok valahogy viszajelezni?

Lord Nazgul 2006.02.14. 12:35:15

és mikortól működik rendesen a meghívóküldés? Ezzel az kóbor egyszem meghívóval nem vagyok kint a vízből...
Ha meg ez a lehetőség marad, nagyon utálnám... utálom a korlátozásokat és ez nagyon az...

Bogyó 2006.02.14. 17:34:06

Pálinkás szép délutánt mindenkinek! Még viszonylag új vagyok itt és azt szeretném megkérdezni, hogy meghívót honnan tudok szerezni?! Nagyon fontos lenne! Tudnátok segíteni? Előre is köszi! Bogyó

DennyBoy 2006.02.14. 23:35:34

Na most nekem valami nem tiszta....ha elküldöm azt az egy szem meghívóm, lesz helyette egyszer új? Vagy volt nincs...szal megszívtam?

Patyó-V8 · http://www.kromfelni.hu 2006.02.15. 00:04:53

És akkor most mi van nem tudok több embert meghívni?
Remélem nem maradok meghívóküldés nélkül.
Picsába:-d

Mild 2006.02.15. 12:44:15

Én ezt az egyetlen, értékes meghívót a lányomnak küldtem, aki azóta sem kapott semmit, pedig nálam a rencer jelzi, hogy elment neki...Teendő?

Kornelius 2006.02.15. 13:24:14

Kedves hozzászólók!

Mindenki legyen szives a forumozás alapvető szabályai figyelembevéve az hozzászólását megfogalmazni. Azaz, ha már egy kérdés (vagy hasonló) felmerült az oldalon, akkor nem kell, felesleges megkérdezni mégegyszer. Ezáltal az oldal is áttekinthető marad (nem 11 egyforma hozzászólást kell sorban olvasni) és egyesekben talán a pumpa sem megy fel olyan gyorsan.
A kérdésekre a választ egyébként többnyire meg lehet találni itt a blogon a Gépház többi üzenetében.
Mindenkinek további jó forumozást!

Levente · http://folder.hu 2006.02.15. 19:19:50

na, akkor megint lehet olvasni ezerrel..

Doky 2006.02.15. 19:44:51

Na most akkor ha nekem csak egy meghívom van, hogy is gyűtsek össze tizet??
Egyáltalán miért kell a meghívók számát korlátozni?
Aki pedig azt mondja hogy ez egy zárt közösség akkor az hazudik, mert aki ezt mondja az is csak azóta tagja a közösségnek AMIÓTA VALAKI KÜLDÖTT NEKI EGY MEGHÍVÓT!!
Ha meg nem megy műszakilag, akkor el kell mosni a szerszámokat.....
A meghívó kvóta csak belterjessé teszi az egészet.
El kell törölni a kvótát!
Köszönöm

ágens 2006.02.15. 19:54:25

"Na most akkor ha nekem csak egy meghívom van, hogy is gyűtsek össze tizet??" Ki mondta, hogy gyűjts össze 10-et? "Egyáltalán miért kell a meghívók számát korlátozni?" Talán el kéne olvasni a blog cikkjeit, mielőtt felteszed az idióta kérdéseidet.

Kiscsillag 2006.02.15. 19:54:26

Na ide figyej te Fasz! Tényleg egy köcsög nagy fasz vagy, hogy lehetsz ekkora bunkó?? Mi a fasz közöd van hozzá?? De egy vicces dolog van az egészben: egy tanulatlan, biztos iskolázatlan buta fasz vagy, ahogy a neved utal rá!

Kiscsillag 2006.02.15. 19:56:32

Ekkora tuskót még nem hordott a világ! A több normális embertől (többség itt az) meg az ő nevükben is elnézést kérek. (márha ők egyáltalán tudják mi az)! Szóval sorry a bunkók miatt is! Sztem nem lesz egy ideig korlátlan meghívóküldés, sajnos!

malov xénia 2006.02.16. 16:44:50

haho!!!
a meghivonál találtam olyat hogy függőben levő meghivo, és oda van irva egy cim, de az illető már régebben bekerült au iwiw-ben, de a mai napig nem kapott olyan meghivot amit én elküldtem akkor miért nem jelez vissza a rendszer hogy az illető már iwiw tag? és akkor hol van az az egy szem fontos meghivo?? nem kapom vissza? vagy most akkor mi van???!!!

linda 2006.02.17. 16:09:09

Én miért nem kaptam meghivot????

Kecskés Szilvia · http://kukacka 2006.02.17. 18:33:27

Hali!
Szerettem volna meghívót küldeni, az útmutatások szerint(kérdőjelecske) több emilcímet is megadhatok. Kitöltöttem szépen mindent, el is küldtem és még sem ér célba!!! Ilyenkor mi van? átver a kérdőjel és nem is lehet egyszerre több címre küldeni a meghívót???!!!

ágens 2006.02.17. 19:31:25

ha 1 meghívód van akkor csak 1 címre küldheted el, ha több, akkkor lehetne több címet beírni.

Gabor 2006.02.18. 15:01:48

Sziasztok!

Ha a rendszer hibajabol vki nem kapta meg a meghivot amit kuldtem (bar nalam azt irja hogy elment es el is tunt a meghivo)kihez tudok fordulni? Vagy ennyi volt es bebuktam?

Kiscsillag 2006.02.19. 13:04:39

Hali!
Mikor kapok én is meghívót? Febr 10-én regisztráltam magam!

Moonlight 2006.02.19. 13:37:26

Hello!
Ez a meghívó téma látom mindenkit nagyon foglalkoztat:)
Én még nem kaptam meghívót, mert senki sem tudott küldeni. Hát ez van. De nagyon szeretnék.
Annak meg könnyű mondani, hogy minek az a meghívó annyira, aki már regelve van.
Végülis engem már kezd nem érdekelni a dolog, de azért jó lett volna...
Sziasztok

malov xénia 2006.02.19. 19:38:25

sziasztok!!!
szerintem ez az iwiw azért an kitalálva hogy rég nem láttott ismerősőket vagy barátokat "szedjünk össze" vag ytaláljuk meg.... Én pl olyan volt osztálytársaimat találtam meg iwiw-nek köszönhetően, akiket ezer éve nem láttam, és pl az ország másik felében van....
Az ilyen barátok szempontjábol nagyon fontos lenne az iwiw... És ezért is fontos lenne hogy kapjunk legalább 2 meghivo kvotát, hogy az ilyen barátunkat ide tudjunk hivni....
Egy idő után mindenki megunja az iwiw-et szerintem ha nem tudjunk a baráti körünket bőviteni... szerintem..

Ugyhogy drága IWIW!! kérlek legalább megint egy napon oszt ki megint a meghivokat, és ne 1 kvota legyen, hanem pl 3vagy 4.............
PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

köszikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kiscsillag 2006.02.19. 20:30:29

Malov Xénia:
Igazad van!! Tényeg egy idő után uncsi lesz, ha nem lehet bővíteni az ismerettségi kört... és utánna már osztogathatnak meghívót, ha mindenki megunta!!

Én vagyok a Meghívó 2006.02.19. 23:55:30

Sziasztok Én vagyok a meghívó és má a faszom kivan hogy mindenki engem akar hagyjatok békén menjetek ki az utcára vagy mittomén Kúrjatok stb. Ne a Kibaszott számítógép elött üljetek Henm Üjjé fel a Vonatra és Látogasd meg a Rég nem látott Barátodat na ennyi voltam senki nem kap meg engem

Dió 2006.02.20. 09:24:18

T Gh!
Mikor lehet újra meghívókat küldeni!
Rengeteg ism,erősőm szeretne már felkerülni mert sokuk csak itt tudná taratani a kapcsolataot!
Nem lenne egy utolsó dolog... ha nem csak egyet kaphatnánk!
(csak egy vélemény)
üdv.:
Dijja

toros 2006.02.20. 09:53:08

" T Gh!
Mikor lehet újra meghívókat küldeni!"

Csak egy tipp: mivel a wiw leglátogatotabb napja a hétfő, ezért valószínűleg nem hét elején. Ami nyugisabb, az a péntek este, és a hétvége, ilyenkor a legalacsonyabb a látogatók száma. Tehát ebből logikusan az következik, hogy meghívót valamelyik péntek délután fognak adni, mint legutóbb...

Szóval péntekenként lehet izgatottan reménykedni, hátha...

Zsú 2006.02.20. 09:57:32

Sziasztok!

Én is nagyon szeretnék már végre meghívót küldeni, de idáig még sajnos nem adtatok rá lehetőséget. Én is azok közé tartozom akik pont a meghívó küldés leállása előtt regisztráltak.
Amit írtatok, hogy február 10-ig mindenki kapott egy meghívó küldési lehetőséget, sajnos nem igaz. Én nem kaptam!

Üdv.
Zsú

zfor 2006.02.20. 10:13:21

T. iWiW Gh!

Javaslom, hogy azok a felhasználók, akik nem ismerik a magyar helyesírást, ne kapjanak meghívót. És azok se, akik azt hiszik, hogy a "please" szó tizenöt e-vel írandó.

Egyáltalán, az ilyenek ne írjanak semmit nyilvános helyekre, mert rossz hatással vannak kiskorú gyermekeimre.

(Ez egy nagyon bunkó hozzászólás volt, tessenek azonnal kimoderálni.)

zfor

bzs 2006.02.20. 10:51:36

Sziasztok!
Új tag vagyok, febr. 10-e után regisztráltam, így lemaradtam a meghívóról... :-((
Milyen sűrűn osztogatnak meghívót?

waki 2006.02.20. 17:05:05

helo

gmail-re kuldtem invite-ot kb 2 oraja, de azota sem erkezett meg. vmi otlet vagy info esetleg..? plsthx

Newlocal 2006.02.21. 12:34:03

Tök jó volt ez a meghívó dolog Feb.10-én. Nekem sikerült valakinek véletlenül tovább nyomnom. Vissza szeretném kapni!!!! GÉPHÁZ!!!! HALLOD!!!????

Eszter 2006.02.21. 22:58:36

Én nem kaptam +hívót feb. 10-én! Miért felejtettetek el? Szeretnék!!!!!!!!!!!

Levente · http://folder.hu 2006.02.21. 23:45:31

mennyi köcsög:D

Nika 2006.02.22. 08:28:01

szia.
mikor lehet ujra meghivot küldeni.
jó lenne ha minnél elöbb!

Smooth 2006.02.22. 09:07:16

Mi lenne, ha nem a meghívókat korlátoznátok (vagy nem ilyen mértékben), hanem a retkes képfeltöltést?
Minden rinyának van 25db 168GB-os képe, 200év betölteni, és úgyse nézi senki, csak a rendszert gynegíti. 600×400as max 100kb és 3db... vagy vmi hasonló korlátot.

Smooth 2006.02.22. 09:10:42

Az a 100is sok lesz :)
Mindegy, lényeg, hogy itt lehetne legjobban korlátozni. Senkinek nem kellenek 2048×1024es képek... aki ilyet akar közzétenni, linkelje. Itt meg elég egy kis igazolványkép róla, meg egy zsebkendőnyi a kutyájáról..

Smooth 2006.02.22. 09:20:54

Ez nagyon jó, mellesleg!
Kb fél órát röhögtünk ezeken a hozzászólásokon :D:D
Malov xénia rulz :D (GH pleaseeeeeeeee oszt ki a meghivokat!) :D:D
z4, tökre egyetértek veled, támogatom a javaslatod! :D

Albi 2006.02.22. 10:38:31

Sok buta kérdésnek elejét lehetne venni, ha valahol könnyen megtalálható helyen el lehetne olvasni a meghívókra vonatkozó szabályokat, lehetőségeket.

TheBride 2006.02.22. 12:08:04

Hello!
Nekem tegnap küldtek meghívót, de még ma sem jött meg.
Na ez hogy van?
Amúgy primpostás vagyok, vagy 2 hete szerettem volna meghívót, most hogy megvan, nem érkezik meg....
Na ezt nevezik úgy hogy: GÁZ
Van aki már 2 hete vár rá....

mild 2006.02.23. 13:40:07


Essen meg má' valakinek a szíve egy anyán...Két hete küldtem el azt a bizonyos meghívót a gyereknek, a barátnője is meglőtte eggyel, sehol semmi...Pedig az oldalamon regisztrálja, hogy elment, de oda az istennek nem ér...:(
Hogy legyen?

garo 2006.02.24. 10:26:03

Érdelödnék hogy a kép feltöltés miért nem lehetséges?

boyoboy 2006.02.24. 10:55:22

Azt szeretném tudni hogy mikortól lehet képeket feltölteni???

Gy.ERA 2006.03.20. 22:46:50

Nekem 2 meghívóm van és még egyet se tudtam elküldeni, mindíg azt írja a rendszer, hogy nem áll rendelkezésemre meghívó! MIÉRT???

numa 2006.03.22. 11:28:11

nekem valaki küldhetne már iwiw meghívót. Gy.Era segíts nekem. A lányom már fenn van a régi barátaim is fenn vannak, de senki sem tud adni.
(somogyi Kata Tiszafüred)

Makula Zsóka 2006.03.22. 11:49:30

Segítsetek!
Hogyan tudom az elrontott meghívóm címét javítani?

Magdi 2006.03.22. 16:18:30

MEGHÍVÓ cimen kellene az információkat eljuttatni, LEÍRNI, mert itt kiemelitek a neveket, pedig az kit érdekel. Talán nem véletlenül vannak a kérdések egymás után 100 x is föltéve. Én végig olvastam ezt az oldalt mégsem találtam a kérdésemre vonatkozó információt.(Letolást annál többet) Ezért én már föl sem teszem. Teszek rá.

Magdi 2006.03.22. 16:22:28

Egyet azért mégis fölteszek, mikor lesz 1 db meghívóm? Hátha választ is kapok.

lilla-emsfan 2006.03.27. 10:50:12

beléptem az iwiw tagjai közé:)
de egy darab meghívóm sincs:(
nekem kéne meghívó:):)naon kell:)
kérdésem:miért nincs meghívom?milyen időközönként kapok meghívót?
by:lilla

Lina 2006.03.27. 15:51:48

En is vegigolvastam ezt az oldalt es meg mindig nem vilagos a dolog ez a meghivo dolog. Tenyleg kene valami elerheto info rola.
A kepmeretek korlatozasaval teljesen egyetertek!
Nagyon jo otlet!

Lacat 2006.03.27. 19:11:24

Bocs, srácok. Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy kb. mikorra várható a következő meghívó-kvóta? Feltéve, ha tudjátok a választ. Ha megírtátok már valahol, csak azt mondjátok meg, hol találom meg. Előre is köszi, és hajrá! Gondolom még biztos dolgoztok a javításokon...

J.s.m 2006.03.27. 22:07:02

Haaaaapci!

kata 2006.04.18. 08:47:04

Részemről csak annyit, hogy egy leírást tényleg kitehetnének valami könnyen megtalálható helyre ezekről a meghívókról hogy az ember tudja a dolgokat és ne kérdezzen ökörségeket...

Kepa 2006.04.19. 21:39:10

Most kaptam először meghívót.

A címzett rovatba (a help útmutatása alapján) több címzettet is be lehet írni. Én beírtam kb. 10-et (használjuk ki jól azt az egy meghívót) szépen sortöréssel ahogy a helpben írva van.

Megtekintettem a meghívót és elküldtem.

Ezek után a rendelkezésre álló meghívóim száma továbbra is 1 maradt.

Az a kérdésem, hogy ez a több címzettnek történő egyidejű elküldés most működik vagy sem, mert nekem úgy tűnik, hogy jelenleg nem.

Ha így van, akkor csak 1 címzettje lehet 1 meghívónak, ha igen, akkor pedig miért vezetitek félre az embereket? Vagy ez egy későbbi fejlesztés lesz?

Érdemi válasz várok!

Andrea Varga 2006.04.26. 13:12:31

Légyszi valaki küldjön nekem egy meghívot.

Zsolt 2006.09.06. 11:01:55

Hivjon meg mar valaki engem is az iwiw-re. Koszi.

kaaati 2007.02.01. 09:16:27

sziasztok! valamelyik nap a barátnöm belépett az iwiw-re és nézegettük az ismerösöket és 20év után rátaláltam a volt osztálytársaimra nagyon megörültem nekik, de sajna a barátnömnek is a tesvéréé volt a belépö jelszó és nem adja oda már. nagyon szeretném felvenni a kapcsolatoo a volt osztálytársaimmal, de kellene hozzá egy meghivó ha lenne valakinek egy felesleges nagyon megköszöném. üdvözlök mindenkit Kaaati

Barby 2007.02.03. 12:42:55

Valaki nem tudna kuldeni egy iwiw meghivot minel hamarabb erre a cimre:csizmadia.beata@yahoo.com Nagyon orvendenek mert szuksegem van ra.Egyelore is koszonom!!!!!!!
süti beállítások módosítása