Felhasználók megoszlása

2006.02.22. 13:18 marci

Az iWiW indulása óta 20%-kal csökkent a budapesti felhasználók aránya. Ebből látszódik, hogy elkezdődött a lokális közösségek megerősödése az iWiW-en.

Persze a legtöbb felhasználó budapesti illetve pest megyei és Budapest vonzáskörzetében él. Országos szinten pedig a megye székhelyek/megyei jogú és/vagy egyetemi városok vezetnek. A város váltás menüpont alatt meg lehet nézni a konkrét felhasználói számokat is.


Megye

Felhasználók megoszlása

Lakossághoz viszonyítva

Bács-Kiskun 2,3% 1,9%
Baranya 3,1% 3,4%
Békés 0,9% 1,0%
Borsod-Abaúj-Zemplén 2,5% 1,5%
Budapest 57,5% 14,8%
Csongrád 2,9% 3,0%
Fejér 2,9% 3,0%
Győr-Moson-Sopron 3,1% 3,1%
Hajdú-Bihar 2,1% 1,7%
Heves 1,6% 2,1%
Jász-Nagykun-Szolnok 1,3% 1,4%
Komárom-Esztergom 2,0% 2,7%
Nógrád 0,6% 1,2%
Pest 8,6% 3,3%
Somogy 1,3% 1,8%
Szabolcs-Szatmár-Bereg 1,1% 0,8%
Tolna 1,2% 2,2%
Vas 1,3% 2,2%
Veszprém 2,0% 2,4%
Zala 1,6% 2,3%
Összesen 100,0% 4,3%

53 komment

Címkék: stat felhasználók

A bejegyzés trackback címe:

https://iwiw.blog.hu/api/trackback/id/tr795120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StGermain · http://feketeretek.freeblog.hu 2006.02.25. 15:15:24

ez elég jó adat. ja csináltam skacok a blogra petíciót a madárinfluenza ellen. hm kis offtopic. na mind1! _:D

bidzsi 2006.02.25. 15:47:02

És mi van a külfölddel?

Ákos 2006.02.25. 15:49:30

Nem megy nekem a csoportok kezelése... még a megjelenítés se.

bidzsi 2006.02.25. 15:51:15

Akkor ha egy hét alatt az arányok számottevően nem változtak, akkor most kb 453 ezren vagyunk.
Kevés, kevés, de kezdetnek nem rossz. :-)
Ja, ahhoz képest kevés, hogy év végi adatok szerint Magyarországon 2,1 millió ember internetezik rendszeresen. Persze az iWiW még nem rég óta ilyen népszerű, és ha megint lesz korlátlan meghívó, hamarosan leszünk is kétmillióan. :-)

Ákos 2006.02.25. 16:06:54

Hogy a fenébe lenne kevés az, hogy minden 4. internetező iwiw tag?

zsoltika · http://www.flickr.com/photos/zsoltika/ 2006.02.25. 16:18:51

Na jó de mondjuk azt is beleszámolhatnátok, hogy egy-egy városszavazással - ha bekerül a város - a szerencsétlen júzer a tudta nélkül leköltözik vidékre (mert szavazott a saját, vagy a haver szülővárosára). Holott már 4 éve Bpn lakik. Vagy mindig is.

newl 2006.02.25. 16:21:42

Hajrá vidék! Győzzön a jobb! :)
(ne tessék politikailag érteni, ahhoz nem kívánok érdemben teccésnyílvánítani. Teccikérteni)

Ákos 2006.02.25. 16:23:56

Követelünk kerületeket Budapesten belülre!

bidzsi 2006.02.25. 16:40:46

Ákos, elkerülte a figyelmedet a smily.

bidzsi 2006.02.25. 16:45:39

Azé' pestiesen szólva az se semmi, hogy az ország 1/20-a az ügyfeletek. Szeretnének ilyen bázist sok marketingcégnél.

kesz 2006.02.25. 17:00:46

És mekkora azoknak a felhasználóknak az aránya, akik az iWiW indulása óta nem léptek be, így Budapesthez vannak rendelve?

Ákos 2006.02.25. 17:36:39

bidzsi: ne adj ötleteket az üzemeltetőnek :)

PAStheLoD · http://pasthelod.ashes.hu/ 2006.02.25. 17:40:47

jövünk fel [mármint mi, vidékiek :D], mint a talajvíz :)

tényleg, mennyi az inaktív júzer? aki mondjuk legalább 2-3 hete nem lépett be?

Reho 2006.02.25. 17:59:48

Nem értem mi értelme a városszavazásnak... Illetve értem, csak pl engem nagyon zavar, hogy látok egy Tóth Bélát, akinél Piripócsszörcsög a város - mert azt állította be mert a sajátját nem tudta beállítani mert nem volt meg onnan 200 ember. De én ismerek egy Tóth Bélát itt az én városomban, de éppen ezért nem jelölöm meg mert pont ezen okból kifolyólag nem vagyok biztos benne, hogy ez az a Tóth Béla.

Szóval valamilyen szinten ez a városszavazósdi hátráltatja a dolgokat szvsz. Tisztelt GH!Biztosan kell ez?
Vagy legalább lehessen beállítani szülővárost vagy mittudoménmit, de ez így nem kafa. A többi cucc kafa :)

Ákos 2006.02.25. 18:27:40

A városszavazás kell, különben össze-vissza írkálná mindenki a városát. Vagy esetleg iwiw vigye fel az összes magyar közigazgatásilag különálló várost... az is egy megoldás, kérdés van-e értelme. Szavazás meg akkor maradjon külföldi városokra

Hupp 2006.02.25. 21:59:44

OKé, értem. Ennyi az aránya a fiataloknak, annyi az aránya a budapestieknek. Ez jó, de mi van a meghívókkal? Mi van az érdemi kérdésekkel?
Mert valójában ezek az arányszámok nem érdekelnek mindenkit, míg a meghívók igen... Jó lenne inkább arról olvasni, hogy valami ezen a fronton is zajlik a háttérben, stb...

Jucus 2006.02.25. 22:19:03

És még visszatérve a városszavazásos témára, hogy már nem tudom hányszor írtam, ide-oda, hogy mi értelme van akkor a szavazásnak, ha nem lehet szavazni arra a bizonyos városra???? Már nagyon sokszor szerettünk volna indítani egyet, az kb 1 napig életben volt, de ha folyamatban is volt akkor sem lehetett rá szavazni, mert nem lehetett látnia várost, pedig sokan vagyunk innen, vidékről, és már beleuntunk az egészbe, mert tudjuk h úgysem fog sikerülni most, amikor eddig sem történt semmi :((((((
És ien mucsaröcsöge és társaira lehet szavazni,a mienkre nem!!!!
Tisztelt GH, kérlek tegyetek ez ügyben már vmit!!!!

Akadék 2006.02.25. 22:43:55

Hupp, a meghívókról ne ezen az oldalon keseregj!:-)
Előbb-utóbb lesz valami, és akkor az a maradék kb.45 000 ember is csatlakozhat a wiwre, aki eddig még nem tette meg.
Kérdés, mit csinálunk majd azután??:-)

Ferrari F430 2006.02.25. 23:38:59

Minek neked meghivó??? Te fennvagy az a lényeg. Más nemérdekes majd jön ha tud. Attól hogy sok ismerösöd van még nem te leszel a sztár.

Laci 2006.02.26. 08:46:10

Diagramok helyett inkább adnátok meghívót...

Ákos 2006.02.26. 10:42:57

Ezt a sok gyökeret...

The Hedgehog 2006.02.26. 11:15:32

inaktív userekre én is kiváncsi lennék...

kobak · http://www.kobak.org 2006.02.26. 11:43:24

Jopofak ezek a statisztikak. Erdekesek lennenek meg az emlitett inaktiv userek, fiu - lany megoszlas, illetve, hogy hany kulfoldi felhasznalo van.

Ákos 2006.02.26. 12:40:29

Ha külföldiek alatt azokat érted akik nem is magyar állampolgárok, akkor gondolom velük kár "dicsekednie" az iwiwnek.. gondolom bőven 1% alatt vannak :)

Proone 2006.02.26. 12:40:36

Jut eszebe, inaktív júzerokról...
Mi van, ha valaki egyszerűen meghal..? Szegénykém bent marad itt az adatbázisban, pedig már nem is él... Ezt nem lehet kiküszöbölni?

miluuu · http://miluuu.fw.hu 2006.02.26. 12:42:52

Igen igen, a külföldi felhasználók aránya nagyon érdekelne engem is!
Sokat gondolkodok rajta, hogy hogy lehetne 1-2 külföldi szálat elindítani, jó lenne, ha elkezdene külföldön is terjedni a dolog, elvégre minden háttér megvan hozzá.

búgócsiga 2006.02.26. 12:43:19

szerinted hogyan lehetne? egy rokon ír a wiwnek, hogy meghalt az illető? na nee...

Ákos 2006.02.26. 13:28:32

Proone: ja, az biza benne marad, ez az iwiw hivatalos álláspontja is. Nekem amúgy van ilyen ismerősöm :(

Fodorné Kovács Gabriella 2006.02.26. 14:26:05

A városszavazás témához annyit, hogy én egy olyan helységben regisztráltam magam, amelyik már fent van a városok között. A poén az, hogy
normálisan regisztráltam és mégsem jelent meg a helység neve. Pl. ilyen Pécs is.

bidzsi 2006.02.26. 20:26:42

Akkor lehet Jézus, Mozart, Einstein is tag. Ja, már meghaltak? Esküszöm, amikor feliratkoztak még éltek. Láttam a saját két szememmel. :)

badA 2006.02.26. 21:03:45

Én meg azon akadok ki, hogy ha rákerestek pl. van Harry Potter,meg Gollam, meg Barby baba,meg Batman és még Chuck Norris is(najó az utóbbit még elviselem:D) De azt nem értem,h ezeket miért nem törlitek ki? Talán nagyobb lenne a szerverkapacitás, ha nem terhelné ezernyi baromság?!nem????

Csabika 2006.02.27. 02:40:29

Én is nagyon örülnék, ha Budapesten belül lehetne kerületeket vagy városrészeket kiválasztani... statisztikailag azt is meg lehetne oldani, hogy mindenki továbbra a fővároshoz tartozzon, de legalább hadd tüntethessük föl, hogy nem csepeliek, hanem kelenföldiek vagyunk! Vagy nem akarjátok megosztani a budapestieket?

Annntal 2006.02.27. 03:00:05

Hát, ha esetleg nem csak nagyvárosokat lehetne megjelölni, hanem minden települést be lehetne írni, szerintem még 20%-kal csökkenne a budapestiek száma. Én sződligeti vagyok, de ha csak Vác, Göd, Dunakeszi és Budapest között választhatok, akkor inkább budapest.

Atiqua 2006.02.27. 08:02:35

Ha már a városszavazás... Miért nem lehet minden települést választani? Magyarország nem csak városokól áll... Egy kis település, ahonnan egyelőre vagyunk kb 15-en, soha nem fogja elérni a 200 tagot. És simán bevállalom, hogy falun lakok, sőt örülök is neki. Lehet sidney.

Coldy 2006.02.27. 09:16:14

Biztosan rengeteg az inaktív júzer. Amikor regisztráltam a WIW-en, nagy örömmel bejelöltem egy volt barátnőmet, akit évek óta nem láttam, és csodálkoztam napokig, hogy nem klikkel vissza. Csak amikor már otthonosabban mozogtam itt, akkor vettem észre, hogy 2003. óta nem járt az oldalon:(

Marv 2006.02.27. 10:14:59

Ez mind szép és jó, csak minimum 2 dolog:
1, nem lehet kapcsolatot törölni
2, nincs tiltás a rendszerben
Több bosszúságot okoz ez a két dolog, mint hogy kovács pistikét meghívjam-e az ismerőseim közé...

BBking · http://www.bbking.com 2006.02.27. 10:45:58

en balga modon szavaztam egy falura (ahol evekig eltem, anyam, hugom ma is ott el, azota ne tudm "viszapestiesiteni" magam :)
hiaba allitom at a varosomat Budapestre, mikor ujra belepek, ismet a falu szerepel a nevem mellett...

Don Gatto 2006.02.27. 10:49:30

Remek lenne, ha a wiw-en a felhasználók maguk is tudnának különböző statisztikákat készíteni az ismerettségeik alapján! Rengeteg érdekes hisztogramot lehetne kreálni, gondolom, sokan rajta is vannak a témán.

Gyuri 2006.02.27. 16:56:29

BBking, azt nem csak az "itt választhatsz várost" c. menüpontnál kell átállítani, hanem a Profil/Alapadatoknál, ha jól emlékszem. Egyszer egy martonvásári városszavazás végetértével én is átkerültem, de aztán visszaállítottam magam Bp.-re.

xcp 2006.02.27. 21:19:09

Ennyi grafikon annyi helyet foglal el, mintha beregisztrált volna pár ismerősöm. Persze (a még nem létező) meghívóval...Le a grafikonokkal!! EGyszer láttuk! Köszönjük elég!:):)) Kérünk meghívót!!!!! Sokat!!!

Szilágyi Tibor 2006.02.28. 16:12:14

újabb gagyi. A dolog egész egyszerűen arra vezethető vissza, hogy a mindenkit berakott a rendszer Budapestre....
De erről már írtak fentebb mások is. Kedves wiesek, nem veszitek észre, hogy a városszavazásos hülyeségetek mennyire nem működik jól, ráadásul a statisztikákat is torzítja?
Plusz ugye nem ártana keresni ismerősöket települést beírva...

Azt érném meg, hogy egyszer válaszol valaki.

dpx 2006.02.28. 20:11:35

Sztem jó a városszavazás. Én már (érzelmi alapon) segítettem négy településnek bekerülni, és nem voltam annyira láma, hogy ott is hagyjam magam.

Más: nem éri el soha a 200-at? Ott van alatta, hogy ajánld az ismerőseidnek a szavazást. Írsz valami szívbemarkolót (nekem kb. 95%, aki még nem szavaz), és egy héten belül megvan :)

R_Gabor · http://rgabor.blogol.hu 2006.02.28. 21:27:21

Szerintem az a 4,3 % körüli összesített arány nagyon jó! Gondoljatok bele, a csecsemőkkel, nyugdíjasokkal és kis települések lakosaival együtt is kb 25ből 1 ember fönn van a wiwen!

Annie 2006.03.01. 08:34:30

Ha minden magyar település megjelölhető lenne, akkor a Budapestiek aránya durván a 2/3-ára csökkenne... nesze nektek városszavazás, hiába küldi az ember a szavazós üzenetet, akinek nem érdeke, nem fog szavazni. Mi november óta 30 embert szedtünk össze, ami kb.semmit sem ér, a 30emberből 20 nem is nálunk lakik, csak jófejségből szavazott. Én se Budakeszin lakom, mégis kénytelen vagyok beírni (ennyi erővel írhatnám Pécset is, kb.annyira reális...)

Watt 2006.03.02. 15:58:48

Tényleg nevettséges ez a város szavazósdi. Fel kell venni az összes magyar települést a listába és kész... Hiszen éppen ennek hiánya torzítja ezt a statisztikát is, hiszen talán inkább amiatt is tolódott el az arány, mert egyre több település van a kiválasztható listában... Aki pedig régen kényszerűségből hagyta, hogy pesti legyen, az végre mostmár beállíthatta a rendes lakhelyét. (Illetve nem most tolódott el, hanem régebben volt rossz, most tolódik a helyére az arány.)

Watt 2006.03.02. 16:01:35

Komolyan, amióta én is ideköltöztem meló miatt pestre, azóta nagyon látom, hogy nem csak az ország vízfejű, de a pestiek is... De nagyon! Nem látnak a városhatáron túl. Kb. mint ahogy az amerikaiak is azt hiszik, hogy világ=USA. Ezt nagyon utálom!

Sebi 2006.03.03. 23:02:45

Wattnak igaza van, mintahohyan sokan másoknak is.

Sebi 2006.03.03. 23:08:38

Egyébként a másik megoldás valóban az lenne, hogy az állandó lakóhely mellet lenne egy tartózkodási hely is. Most úgy veszem észre, hogy mindneki, aki választ érzelmi alapon választ. Valószínüleg inkább tartóztodási helyét jelöli meg. Pl. a rengeteg egyeremista, ami a felasználók zömét teszi ki. Magyarországon az összes egyetemista/főiskolás 60%-a Bp-en tanul. Ez egyérteműen Pestet növeli. (Mondjuk nagyon sokan ha már egyszer felköltöztek nem fognak visszaköltözni a kis falujukba, Szabolcsba, vagy Zalába. Egész egyszerűen ki kell mondani: Ma Magyarországon Bp-en kívül nincs konjuktúra, nincs munkalehetőség, nincs élet!!!

fr 2006.03.05. 01:51:22

én arra is kíváncsi lennék, hogy a pl. a 2,1 millió állítólagos internetező is hasonló arányban oszlik meg országosan, mint a wiw-ezők? lásd: messze legtöbb bp., messze legkevesebb szabolcs...

ja és még mindig érdekelne, hogy kinek van alegtöbb ismerőse. mármint nem is név szerint, hanem , hogy a 10 legtöbb ismerősös embernek, vagy a 100 legtöbb ismerőssel bírónak mennyi az annyi? (ja, és vajon ezek ismerik egymást?:) nekem van olyan ismerősöm, aki tizen egynehány hijján 2000 ismerőssel bír...

Bug 2006.03.08. 19:01:09

Sokan poénkodásra használják az iwiw-et. Azt hiszik magukról, hogy nagyon szellemesek:
www.iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8142001

Lengyel Balázs · http://www.iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8599352 2006.03.21. 16:49:28

Lehetne frissíteni az adatokat, és nagyobb különbséget észlelni vagy valami, mert jó ugyan csak március 21. van, de szerintem sokan csatlakoztak az óta is!!!!

David 2006.03.30. 18:47:58

szerintem meg ki kell rúgni azokat akik nem jelentkeznek be hosszabb ideig.mondjuk annyi ideig hogy biztos legyen hogy voltak internetközelben.nem egy embert ismerek aki ezt mondja:Hát néha felmegyek elfogadom a függőket.Jó a nagyobbrésze csak villogni akar, hogy milyen iszonyat népszerű,mert azok még hozzáteszik,hogy ja lassan megvan a 670 ismerős.a másik része meg az amelyiknek nem kéne fent lenni iwiw-en ha ennyire passzív...ja és wattnak igaza van...Mellesleg nem értem hogy a főváros-vidék diagrammnak mi értelme(mármint hogy mire akar rávilágítani):S....bocs a helyesírási hibákért...
süti beállítások módosítása